Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vinurile româneşti sunt în medie cu 10-15% mai scumpe în marile magazine, decât la producători

Cumpărătorii plătesc în medie cu 10-15% mai mult pentru sortimentele de vinuri româneşti, faţă de preţul cu care vând producătorii, potrivit datelor furnizate NewsIn de reprezentanţii companiilor din industria vinului şi cei ai marilor reţele comerciale. Astfel, cumpărătorii plătesc cu circa 0,5 - 3 lei mai mult pentru vinuri, dacă cumpără din marile reţele comerciale.

Potrivit reprezentanţilor producătorului de vin Jidvei, compania livrează către reţelele comerciale sortimentele de Fetească Regală (sec), Riesling Dry (sec) şi Sauvignon Blanc (sec) la preţul de 14,28 lei.
În reţelele de magazine Kaufland, preţurile afişate pentru sortimentele de vin menţionate mai sus sunt mai mari cu 1,71 lei, ajungând la 15,99 lei, în timp ce în unităţile Carrefour, Feteasca Regală se vinde cu 15,85 lei, Riesling Dry cu 14,86 lei, iar sortimentul Sauvignon Blanc cu 14,70. În hipermarketurile Cora, Sauvignon Blanc este comercializat la 15,99 lei.

De asemenea, adaosuri la preţuri înregistrează reţeaua Kaufland şi la sortimentele Riesling (sec), Fetească Albă (sec) şi Traminer Roz (demidulce) ale aceluiaşi producător. Kaufland adaugă 0,78 lei peste preţul de 10,71 lei de producător. Vinul Gewurtztraminer Jidvei (demisec) este comercializat de producător cu preţul de 14,84 lei şi ajunge în reţeaua Kaufland la 16,89 lei, iar în hipermarketurile Cora acesta se vinde cu 16,72 lei. Sortimentul Muscat Ottonel (demidulce) de la Jidvei primeşte, în magazinele Carrefour, un adaos de 0,58 lei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze


Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...

Oferta Speciala
valabila 48h

Un adaos mai mare se înregistrează la sortimentul Tezaur Jidvei - Muscat Ottonel&Fetească Regală. Reţeaua Kaufland pune trei lei peste preţul de la producător, iar hipermarketurile Carrefour adaugă 1,11 lei. Sortimentul pleacă de la producător cu 19,99 lei.

De asemenea, potrivit listei de preţuri comunicate de Cotnari, sortimentele Grasă de Cotnari 2005 (dulce) şi Tămâioasă Românească 2005 (dulce), comercializate de producător cu 14 lei, se vând în reţeaua Kaufland cu preţul de 15,99 lei. În plus, în aceleaşi magazine, Frâncuşa 2008 (sec) se vinde cu 12,99 lei faţă de 11,95 lei cât este preţul de producător, Feteasca Albă 2007 (demisec) se comercializează cu 10,95 lei faţă de 10,45 lei, iar vinul "Casă de piatră" 2007 (demisec) este vândut cu un adaos de un leu.

Diferenţă între preţurile de producător şi cele din marile magazine se înregistrează, de asemenea, la ouă şi la carnea de miel. Astfel, ouăle costă cu peste 30% mai mult în magazine, faţă de preţul de la producător. Cumpărătorii plătesc în medie între 0,41-0,43 lei pentru un ou, cu circa 10 bani mai mult pe bucată faţă de preţul cu care vând producătorii, care comercializează ouăle cu circa 0,32 de lei. Crescătorii de oi vând carnea de miel cu cel mult 8 lei/kg, iar în reţelele comerciale preţul ajunge şi la 20 lei/kg, ceea ce înseamnă o majorare cu circa 30% faţă de anul trecut.

Directorul general al Patronatului Naţional al Viei si Vinului (PNVV), Ovidiu Gheorghe, declara, în februarie, pentru NewsIn că preţul vinului românesc s-ar putea majora cu până la 10%, în 2009, din cauza deprecierii leului, în condiţiile în care majoritatea produse de ambalare şi etichetare sunt aduse din import. Cu toate acestea, spune reprezentantul PNVV, volumul vânzărilor de vin vor creşte anul acesta cu acelaşi procent (10%), majorarea menţinându-se la nivelul înregistrat în fiecare an.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Urmareste-ne pe Google News
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016