Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Bani suplimentari pentru promovarea produselor agroalimentare
Data limita de depunere a proiectelor este jumatatea lunii aprilie 2019,iar Persoanele interesate sa obtina acest sprijin pot afla mai multe detalii de pe site-ul MADR, sectiunea Agricultura – Promovare produse agroalimentare.
Evenimentul a fost dedicat lansarii programului de promovare pentru anul 2019 a produselor agroalimentare europene sub sloganul „Enjoy, it’s from Europe”, finantat din fonduri europene.
Programul se adreseaza organizatiilor profesionale si interprofesionale, grupurilor si organizatiilor de producatori, precum si celor din sectorul agroalimentar, care au ca obiect de activitate actiuni de promovare.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
valabila 48h
Programele simple pot fi depuse de una sau mai multe organizatii din aceeasi tara a Uniunii Europene, iar programele multinationale provin de la cel putin doua organizatii nationale din cel putin doua state membre sau din organizatii europene.
Alaturi de ministrul Agriculturii s-au aflat subsecretarul de stat, Maricel – Floricel Dima, directorul general al Directiei Generale Politici in Industria Alimentara si Comert, Amelia Rus, expertii din cadrul directiilor tehnice ai MADR, APIA si DAJ. De asemenea, au participat si grupurile aplicante pe sistemele de calitate europene, precum si reprezentanti ai organizatiilor interprofesionale.
Oficialii de la Comisia Europeana, Marta de Medina-Rosales si Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finantare - politica UE privind promovarea, programul de lucru si cererile de propuneri pentru anul 2019.
Astfel, au fost detaliate prioritatile tematice, bugetele alocate, entitatile si produsele eligibile, pietele care vor fi tintite si procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovarii produselor agricole pe piata interna si in tarile terte a crescut fata de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punandu-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio si metodele de productie.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 2 voturiUltima ora