Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Subventii

Data limita de depunere a proiectelor este jumatatea lunii aprilie 2019,iar Persoanele interesate sa obtina acest sprijin pot afla mai multe detalii de pe site-ul MADR, sectiunea Agricultura – Promovare produse agroalimentare.
Zilele trecute, la sediul MADR a avut loc seminarul „INFO DAY – Actiuni de informare si promovare a produselor agricole si alimentare”, organizat de MADR in colaborare cu reprezentanti ai Agentiei Executive pentru Consumatori, Sanatate, Agricultura si Alimente (CHAFEA) din cadrul Comisiei Europene.
Evenimentul a fost dedicat lansarii programului de promovare pentru anul 2019 a produselor agroalimentare europene sub sloganul „Enjoy, it’s from Europe”, finantat din fonduri europene.
Programul se adreseaza organizatiilor profesionale si interprofesionale, grupurilor si organizatiilor de producatori, precum si celor din sectorul agroalimentar, care au ca obiect de activitate actiuni de promovare.
Programele simple pot fi depuse de una sau mai multe organizatii din aceeasi tara a Uniunii Europene, iar programele multinationale provin de la cel putin doua organizatii nationale din cel putin doua state membre sau din organizatii europene.
Alaturi de ministrul Agriculturii s-au aflat subsecretarul de stat, Maricel – Floricel Dima, directorul general al Directiei Generale Politici in Industria Alimentara si Comert, Amelia Rus, expertii din cadrul directiilor tehnice ai MADR, APIA si DAJ. De asemenea, au participat si grupurile aplicante pe sistemele de calitate europene, precum si reprezentanti ai organizatiilor interprofesionale.
Oficialii de la Comisia Europeana, Marta de Medina-Rosales si Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finantare - politica UE privind promovarea, programul de lucru si cererile de propuneri pentru anul 2019.
Astfel, au fost detaliate prioritatile tematice, bugetele alocate, entitatile si produsele eligibile, pietele care vor fi tintite si procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovarii produselor agricole pe piata interna si in tarile terte a crescut fata de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punandu-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio si metodele de productie.
Evenimentul a fost dedicat lansarii programului de promovare pentru anul 2019 a produselor agroalimentare europene sub sloganul „Enjoy, it’s from Europe”, finantat din fonduri europene.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Programul se adreseaza organizatiilor profesionale si interprofesionale, grupurilor si organizatiilor de producatori, precum si celor din sectorul agroalimentar, care au ca obiect de activitate actiuni de promovare.
Programele simple pot fi depuse de una sau mai multe organizatii din aceeasi tara a Uniunii Europene, iar programele multinationale provin de la cel putin doua organizatii nationale din cel putin doua state membre sau din organizatii europene.
Alaturi de ministrul Agriculturii s-au aflat subsecretarul de stat, Maricel – Floricel Dima, directorul general al Directiei Generale Politici in Industria Alimentara si Comert, Amelia Rus, expertii din cadrul directiilor tehnice ai MADR, APIA si DAJ. De asemenea, au participat si grupurile aplicante pe sistemele de calitate europene, precum si reprezentanti ai organizatiilor interprofesionale.
Oficialii de la Comisia Europeana, Marta de Medina-Rosales si Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finantare - politica UE privind promovarea, programul de lucru si cererile de propuneri pentru anul 2019.
Astfel, au fost detaliate prioritatile tematice, bugetele alocate, entitatile si produsele eligibile, pietele care vor fi tintite si procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovarii produselor agricole pe piata interna si in tarile terte a crescut fata de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punandu-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio si metodele de productie.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News