Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum obtineti codul unic de inregistrare necesar pentru obtinerea subventiei
Ca sa primeasca subventia agricola, producatorii agricoli au nevoie sa primeasca un COD UNIC DE iNREGISTRARE, in cadrul Registrului unic de identificare (fostul Registru al fermelor). Registrul Unic de Identificare (RUI) este administrat electronic de catre Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA). Ce contine acest registru unic, care este procedura de inscriere si ce aveti, practic, de facut pentru a va inregistra la plata subventiilor in agricultura?
AGROROMANIA iti lamureste neclaritatile si iti ofera GHIDUL SUBVENTIILOR PAS CU PAS.
Atribuirea de catre APIA a Codului unic de identificare fiecarui producator agricol este o conditie necesara pentru accesarea subventiei si se face o singura data, pentru fiecare solicitant. Codul unic de identificare nu se acorda pentru puncte de lucru si/sau sucursale (in cazul persoanelor juridice).
Pentru a obtine Codul Unic de inregistrare, solicitantul trebuie sa depuna unul dintre urmatoarele documente:
MERGETI LA SEDIUL LOCAL SAU JUDETEAN AL APIA si cereti:
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
valabila 48h
- Formularul de inscriere in RUI, care este prevazut in Anexa nr.1) la Ordinul MADR nr. 22/2011;
- Cererea unica de sprijin pe suprafata, care se constituie si in cerere de inscriere in RUI;
- Cererea pentru aprobarea solicitantului, pentru programul de incurajare a consumului fructelor in scoli si pentru acordarea ajutorului comunitar pentru furnizarea laptelui in institutiile scolare, care se constituie si in cerere de inscriere in RUI;
- Cerere pentru solicitantii ajutoarelor de stat, altii decat cei prevazuti la lit.a) – c) de mai sus;
- Solicitare de validare a datelor inregistrate, transmisa de celelalte institutii catre APIA (aceasta solicitare de validare va fi aprobata printr-o procedura comuna APIA si celelalte institutii din subordinea MADR).
MERGETI LA SEDIUL LOCAL SAU JUDETEAN AL APDRP si cereti:
- Cerere de finantare pentru potentialii beneficiari ai masurilor din cadrul PNDR;
- Notificarea privind selectia solicitantului, care la data depunerii cererii de finantare prin PNDR era persoana fizica si care avea obligatia autorizarii conform prevederilor legale la data semnarii Contractului de finantare/Decizie de finantare, insotita de formularul prevazut la anexa nr.3 din Ordinul 22/2011;
FORMULARELE SE VOR COMPLETA CU LITERE DE TIPAR.
Solicitantii deja inregistrati in RUI, care intentioneaza sa desfasoare si activitati de comert exterior si/sau de promovare a produselor agricole pe piata interna si in tari terte, precum si cei care desfasoara asemenea activitati si se adreseaza pentru prima data Agentiei in vederea inregistrarii, depun la sediul central al APIA formularul prevazut in Anexa nr. 1 la OMADR nr. 22/2011 si ataseaza documentele mentionate la pct. 37 din aceasta.
NU DECLARATI MAI MULT DECAT AVETI. Va controleaza si va ia banii inapoi!
Solicitantul este responsabil de realitatea datelor inscrise in documentele prevazute la Art. 3, alin. (1) lit. a) - f) din Ordinul MADR nr. 22/2011, cunoscand prevederile Codului penal.
Solicitantul are obligatia de a declara orice modificare intervenita asupra situatiei existente la data inregistrarii in RUI in termen de 10 zile lucratoare de la producerea acesteia, depunand in acest sens decumente justificative.
DACA ATI COMPLETAT CEVA GRESIT, SE POATE REPARA
In cazul in care documentatia depusa de solicitant este incompleta, in termen de 5 zile de la primirea solicitarii, APIA notifica solicitantul asupra necesitatii completarii documentatiei, precizand documentele care trebuie depuse la APIA.
APIA comunica in scris solicitantului acceptul de utilizare a codului unic de identificare pentru activitatea de comert exterior sau de promovare a produselor agricole pe piata interna sau in tari terte, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea documentatiei complete.
Codul unic de identificare la APIA se va mentiona in toate cererile adresate APIA sau celorlalte institutii aflate in coordonarea sau subordinea MADR, dupa caz.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 4.07 din 7 voturiUltima ora