Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Subventii

Este vorba de ajutorul acordat de APIA pentru combustibilul folosit in agricultura in trimestrul trei al anului in curs.
APIA reaminteste fermierilor ca ultima zi a lunii octombrie este termenul limita pana la care pot depune cereri pentru primirea ajutorului pentru cantitatile de motorina achizitionate si utilizate in agricultura, aferente perioadei 01 iulie – 30 septembrie.
Totodata, pentru fermierii care inca nu au depus aceaste cereri, APIA reaminteste care sunt documentele care trebuie sa le insoteasca.
Astfel, pentru sectorul vegetal, cererile de plata trebuie sa fie insitute de urmatoarele documente:
- situaţia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate la lucrari mecanizate, aferente perioadei pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsa, dupa caz;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare;
- adeverinta in original de la Registrul agricol, cu suprafetele aflate in exploatare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare;
- adeverinta in original de la directia pentru agricultura judeteana, pentru suprafetele plantate cu vie nobila, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Pentru sectorul zootehnic, cererile de plata se depun insotite de urmatoarele documente:
- situatia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate pentru sectorul zootehnic, aferenta trimestrului pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- situatia privind calculul efectivului rulat/efectivului mediu realizat, intocmita de beneficiar si vizata de medicul imputernicit de libera practica, dupa caz, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.10;
- copie de pe cererea depusa de catre apicultori la consiliul local in vederea asigurarii acestora de vetre de stupina temporare sau permanente;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Pentru sectorul imbunatatiri funciare, cererile de plata se depun insotite de urmatoarele documente:
- situatia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate pentru irigatii, aferenta perioadei pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- situatia centralizatoare a cantitatilor de apa pentru irigatii, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.11 din ordin;
- copie a facturilor de apa din care sa reiasa volumul de apa consumat de catre beneficiar;
- situatia suprafetelor irigate, pe structuri de culturi, aferenta perioadei pentru care se solicita ajutorul de stat;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Cererile de plata pot fi depuse de administrator/reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia, caz in care imputernicirea este emisa de catre administratorul/ reprezentantul legal si este insotita de copia actului de identitate al persoanei imputernicite.
Totodata, pentru fermierii care inca nu au depus aceaste cereri, APIA reaminteste care sunt documentele care trebuie sa le insoteasca.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Astfel, pentru sectorul vegetal, cererile de plata trebuie sa fie insitute de urmatoarele documente:
- situaţia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate la lucrari mecanizate, aferente perioadei pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsa, dupa caz;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare;
- adeverinta in original de la Registrul agricol, cu suprafetele aflate in exploatare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare;
- adeverinta in original de la directia pentru agricultura judeteana, pentru suprafetele plantate cu vie nobila, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Pentru sectorul zootehnic, cererile de plata se depun insotite de urmatoarele documente:
- situatia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate pentru sectorul zootehnic, aferenta trimestrului pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- situatia privind calculul efectivului rulat/efectivului mediu realizat, intocmita de beneficiar si vizata de medicul imputernicit de libera practica, dupa caz, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.10;
- copie de pe cererea depusa de catre apicultori la consiliul local in vederea asigurarii acestora de vetre de stupina temporare sau permanente;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Pentru sectorul imbunatatiri funciare, cererile de plata se depun insotite de urmatoarele documente:
- situatia centralizatoare a cantitatilor de motorina achizitionate si utilizate pentru irigatii, aferenta perioadei pentru care solicita acordarea ajutorul de stat prin rambursare, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.9 din ordin;
- copie a facturilor fiscale de cumparare a motorinei emise de vanzator pe numele solicitantilor;
- situatia centralizatoare a cantitatilor de apa pentru irigatii, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr.11 din ordin;
- copie a facturilor de apa din care sa reiasa volumul de apa consumat de catre beneficiar;
- situatia suprafetelor irigate, pe structuri de culturi, aferenta perioadei pentru care se solicita ajutorul de stat;
- copie a documentelor de identitate si/sau a documentelor de inregistrare, in cazul in care au intervenit modificari fata de cererea de acord prealabil pentru finantare.
Cererile de plata pot fi depuse de administrator/reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia, caz in care imputernicirea este emisa de catre administratorul/ reprezentantul legal si este insotita de copia actului de identitate al persoanei imputernicite.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 3.68 din 17 voturi
Urmareste-ne pe Google News