Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Nivelul scazut al Dunarii, un factor ce a influentat negativ exporturile de cereale din state precum Ungaria, Romania si Serbia, se poate mentine astfel pana la primavara – si asta chiar in perioada in care ploaia a reinviat comertul cu barje de pe Rin.
Ploile care au cazut in Germania si in Elvetia au adus "o vizibila imbunatatire" a transportului de cereale pe fluviul Rin, unde barjele fusesera fortate sa se deplaseze la doar 30-50% din capacitate pentru a evita sa se impotmoleasca, a decalarat Jaime Nolan de la filiala europeana a FCStone.
Rinul este o ruta-cheie pentru transportul cerealelor din Germania, cel de-al doilea producator al Uniunii Europene, catre nord-vest spre Olanda si porturile sale la mare.
Insa in ceea ce priveste Dunarea, surse citate de Agrimoney spun ca "activitatea este inca intrerupta", mai mult de 100 de cargoboturi fiind blocate in Serbia.
Ploile din bazinul Dunarii - Austria, Ungaria, Romania si Slovacia, au fost insuficiente pentru a crea perspective optimiste pentru transportul pe Dunare.
Nivelul scazut al apelor blocheaza exporturile de cereale de sezon nu numai din Serbia, dar si din Ungaria, Romania si Bulgaria. Comerciantii sarbi nu reusesc sa livreze principala marfa agricola de export, porumbul, cumparatorilor internationali si navelor care asteapta in portul Constanta.
Beneficiarii crizei
Astfel, potrivit unui raport al Belgradului, seceta a injumatatit exporturile sarbe de porumb si a micsorat pretul cerealelor pana la echivalentul a 200 $ / tona de porumb la bursa de marfuri Novi Sad, de la 328 $ / tona cat era inregistrat in luna iulie.
Cei care beneficiaza de pe urma problemei legate de transportul pe fluviu sunt, pe de o parte transportatorii rutieri, iar pe de alta parte tari precum Marea Britanie, care a fost solicitata sa furnizeze marfa in locul partenerilor obisnuiti.
Rinul este o ruta-cheie pentru transportul cerealelor din Germania, cel de-al doilea producator al Uniunii Europene, catre nord-vest spre Olanda si porturile sale la mare.
Insa in ceea ce priveste Dunarea, surse citate de Agrimoney spun ca "activitatea este inca intrerupta", mai mult de 100 de cargoboturi fiind blocate in Serbia.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Ploile din bazinul Dunarii - Austria, Ungaria, Romania si Slovacia, au fost insuficiente pentru a crea perspective optimiste pentru transportul pe Dunare.
Nivelul scazut al apelor blocheaza exporturile de cereale de sezon nu numai din Serbia, dar si din Ungaria, Romania si Bulgaria. Comerciantii sarbi nu reusesc sa livreze principala marfa agricola de export, porumbul, cumparatorilor internationali si navelor care asteapta in portul Constanta.
Beneficiarii crizei
Astfel, potrivit unui raport al Belgradului, seceta a injumatatit exporturile sarbe de porumb si a micsorat pretul cerealelor pana la echivalentul a 200 $ / tona de porumb la bursa de marfuri Novi Sad, de la 328 $ / tona cat era inregistrat in luna iulie.
Cei care beneficiaza de pe urma problemei legate de transportul pe fluviu sunt, pe de o parte transportatorii rutieri, iar pe de alta parte tari precum Marea Britanie, care a fost solicitata sa furnizeze marfa in locul partenerilor obisnuiti.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News