Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brandul de tara - varianta in agricultura

brandul-de-tara-varianta-in-agricultura

Romania ar putea beneficia de un al doilea "brand de tara". La fel ca in cazul turismului, unde strategia de promovare a inclus crearea celebrului "carpathian garden", producatorii romani de alimente si-ar putea comercializa si promova produsele sub umbrela unui brand national. Acesta le va oferi protectie si increderea consumatorilor, considera ministrul agriculturii, Daniel Constantin.


Aflat vineri la Sibiu, acesta a declarat in cadrul unei conferinte ca acest concept va fi implementat in perioada urmatoare, fiind incredintat ca "poate sa vorbeasca mai mult despre produsele romanesti, decat denumirea de produse traditionale".

"Brandul de tara va fi o chestiune complementara acestui atestat de produs traditional si toate modificarile vor veni sa intareasca produsul traditional si marketingul acestuia pe piata interna si internationala. Lucram sa identificam sumele in buget ca sa cream acest brand de tara. Trebuie sa gasim cel mai potrivit concept", a spus Constantin, adaugand ca, in cel mult o luna si jumatate, vor exista produse romanesti cu noul brand de tara in magazine.

Constantin a afirmat ca "oamenii apreciaza produsele romanesti" si prin aplicarea unui brand de tara vor creste vanzarile de astfel de produse.

"Acele standuri din hipermarketuri vor fi branduite cu acest nou concept, mult mai vizibil. Am constatat ca oamenii apreciaza in momentul in care gasesc in hipermarketurile din Romania produse romanesti, mai ales atunci cand ele sunt evidentiate mai bine decat sunt in momentul de fata. Obiectivul nostru este de a creste procentul de produse romanesti care se gasesc pe piata romaneasca. Vrem sa ne recastigam piata nationala. Pe zona de legume fructe, in hipermarketuri avem in acest moment doar 40 - 45 la suta produse romanesti, restul fiind import. Credem ca si acest brand poate sa duca la vanzari mai mari de produse romanesti", a spus Constantin.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultivarea plantei cu 5 arome


Probabil acum auzi pentru prima oara de Schisandra Trebuie sa stii insa ca in Orient aceasta planta asemanatoare cu vita-de-vie cu fructe mici si rosii care cresc in ciorchine este la fel de celebra ca ginsengul gratie efectelor ei iesite din comun in combaterea unei game foarte largi de afectiuni – de la astm si tuberculoza pana la...

Oferta Speciala
valabila 48h


El crede ca romanul este un consumator fidel produselor autohtone, de aceea spera ca prin implementarea conceptului, "in parteneriat cu producatorii agricoli", vanzarile sa creasca.

"Sunt recunoscute pe piata interna si externa ca fiind mult mai bune. Romanul cred ca se va indrepta cu prioritate catre acele produse (...) Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de tara pentru toate produsele romanesti. Vrem sa realizam un parteneriat cu producatorii agricoli, o campanie de promovare a produselor romanesti", a mai spus Constantin.
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton