
MADR, Kaufland Romania şi Cooperativa Agricola Tara Mea au incheiat vineri un parteneriat in cadrul programului „Alege oaia”, prin care 12 produse din carne de oaie, marca Ţara Mea sunt disponibile la vanzare incepand de vineri in magazinele Kaufland.
Toate cele trei federatii de oieri din Romania si 10 asociaţii au semnat parteneriatul cu Cooperativa Tara mea, reprezentand 93% din productia romaneasca de carne de oaie. Cooperativa işi propune sa livreze pe parcursul unui an carne de oaie in valoare de 9 milioane de euro.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
valabila 48h
„Preturile produselor din carne de oaie sunt diferite in functie de sortiment si banuiesc asa cum a fost si la carnea de porc, unde s-a observat deja o scadere, pretul se va aseza si va fi cel pe care il va dicta piata. Evident daca se va observa un pret care escaladeaza un anumit nivel, cu siguranta comerciantii si producatorii deopotriva vor analiza acest lucru si se vor replia in functie de piata”, a precizat Petre Daea.
Ministrul a subliniat ca isi doreste sa fie prezent tot in aceasta retea de magazine pentru prezentarea legumelor si fructelor romanesti.
„Sper sa fiu tot aici, la Kaufland, sa dam drumul la programe care inseamna prezentarea legumelor romanesti, a fructelor romanesti, pentru ca sunt doua lucruri extrem de importante pentru noi toti, iar pentru Ministerul Agriculturii este obiectiv fundamental si anume acela de a realiza productii de buna calitate si apoi de a le promova si de a le valorifica. Fermierul, producatorul, indiferent de marime, indiferent de distanta de magazin, unde se prezinta pe raft produsul respectiv, trebuie sa aiba posibilitatea sa valorifice asemenea produse, pentru a putea castiga, dar si pentru a aproviziona ritmic aceste magazine, cu produse de buna calitate, in folosul consumatorului” a spus ministrul.