Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romanii, codasii clasamentului european in privinta consumului de lapte
Romanii consuma de 4,4 ori mai putin lapte decat media consumului din Europa de Vest si de 2,4 ori mai putin decat media din Europa de Est.
Un studiu facut la nivel international cu privire la cantitatile de lapte consumate de locuitorii fiecarei tari, releva faptul ca romanii nu se numara printre cei mai mari consumatori de lapte, ba din contra, cantitatile consumate sunt cu mult mai mici decat cel din alte tari.
Astfel, conform studiului, romanii consuma de 4,4 ori mai putin lapte decat media consumului din Europa de Vest si de 2,4 ori mai putin decat media din Europa de Est.
La nivel european, cel mai mare consum este consemnat in tarile din Vest, consumatorii de aici considerand laptele hranitor, sanatos, o sursa buna de calciu si gustos.
Studiul considera ca relevanta produsului ar trebui mentinuta de producatori prin inovarea si dezvoltarea unor bauturi adaptate stilului de viata trepidant si in continua schimbare.
Un studiu similar a fost realizat si in 2013, aratand ca numarul consumatorilor care citesc eticheta unui produs alimentar a crescut. Astfel, 63% dintre consumatori au declarat ca doresc sa afle informatii despre ingrediente, iar 55% vor sa vada daca produsele au nutrientii necesari pentru mentinerea sanatatii.
De asemenea, multi consumatori sunt dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru produse alimentare naturale, cu continut ridicat de fibre, cu un plus de vitamine si minerale sau fara grasimi.
Astfel, conform studiului, romanii consuma de 4,4 ori mai putin lapte decat media consumului din Europa de Vest si de 2,4 ori mai putin decat media din Europa de Est.
La nivel european, cel mai mare consum este consemnat in tarile din Vest, consumatorii de aici considerand laptele hranitor, sanatos, o sursa buna de calciu si gustos.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Studiul considera ca relevanta produsului ar trebui mentinuta de producatori prin inovarea si dezvoltarea unor bauturi adaptate stilului de viata trepidant si in continua schimbare.
Un studiu similar a fost realizat si in 2013, aratand ca numarul consumatorilor care citesc eticheta unui produs alimentar a crescut. Astfel, 63% dintre consumatori au declarat ca doresc sa afle informatii despre ingrediente, iar 55% vor sa vada daca produsele au nutrientii necesari pentru mentinerea sanatatii.
De asemenea, multi consumatori sunt dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru produse alimentare naturale, cu continut ridicat de fibre, cu un plus de vitamine si minerale sau fara grasimi.
Autor:
Ardeleanu Marian
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura