Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romanii prefera produsele romanesti din supermarketuri

Potrivit unui studiu recent, 83,6 dintre romani prefera sa-s faca cumparaturila in supermarketuri iar 66 la suta spun ca sunt interesati de aici de produsele romanesti.
Desi spun ca prefera produsele autohtone, cumparatorii romani au pareri diferite despre ceea ce inseamna „produs romanesc”, 36% spunand ca produs romanesc este cel facut dupa o reteta romaneasca, 26,6%, ca orice produs care se fabrica in Romania, indiferent de originea ingredientelor, de nume si de brand, 21,6% considerand ca produsul romanesc este cel traditional, iar pentru 12,9% produsul romanesc fiind cel care are un nume romanesc.
Majoritatea romanilor, adica 65,9% cred ca produsele alimentare romanesti sunt mai bune calitativ decat cele straine, 27% sunt de parere ca acestea sunt comparabile calitativ, in timp ce doar 4,6% spun ca cele romanesti sunt mai proaste. In acelasi timp, 39,7% dintre romani afirma ca produsele alimentare romanesti sunt la fel de scumpe precum cele straine, iar 28,8% considera ca produsele autohtone sunt chiar mai scumpe.
Pretul continua sa fie elementul primordial in alegerea locului pentru cumparaturi (75,2%), in timp ce pentru 65,1% dintre romani criteriul principal este calitatea produselor, iar pentru 58% conteaza distanta fata de locuinta.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Masura inchiderii supermarketurilor in week-end nu este apreciata de populatie, 52,6% dintre romani considerand ca aceasta ar avea ca efect cresterea cheltuielilor pentru cumparaturi, pe de-o parte, si pierderea unor locuri de munca (54,8%), pe de alta parte.
In plus, vor avea de suferit si producatorii de alimente perisabile (61,4%), precum si firmele de transport (57,1%). 20,2% dintre intervievati merg la cumparaturi in week-end pentru alimente, produse de igiena si de curatenie a casei, fata de 5% care cumpara de la magazinele mici, iar 11,9% din piete.
Majoritatea romanilor, adica 65,9% cred ca produsele alimentare romanesti sunt mai bune calitativ decat cele straine, 27% sunt de parere ca acestea sunt comparabile calitativ, in timp ce doar 4,6% spun ca cele romanesti sunt mai proaste. In acelasi timp, 39,7% dintre romani afirma ca produsele alimentare romanesti sunt la fel de scumpe precum cele straine, iar 28,8% considera ca produsele autohtone sunt chiar mai scumpe.
Pretul continua sa fie elementul primordial in alegerea locului pentru cumparaturi (75,2%), in timp ce pentru 65,1% dintre romani criteriul principal este calitatea produselor, iar pentru 58% conteaza distanta fata de locuinta.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propria ta Plantatie de Paulownia
Cum sa castigi 30 000 euro ha chiar din cel de-al 3-lea an al afacerii tale cu fabulosii arbori Paulownia Comanda acum CD-ul tau despre Plantatia de Paulownia Este UNICUL ghid aparut pe piata ideilor de afaceri privind infiintarea unei plantatii de Paulownia El iti arata de la A la Z ce inseamna aceasta afacere si te invata cum sa...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Masura inchiderii supermarketurilor in week-end nu este apreciata de populatie, 52,6% dintre romani considerand ca aceasta ar avea ca efect cresterea cheltuielilor pentru cumparaturi, pe de-o parte, si pierderea unor locuri de munca (54,8%), pe de alta parte.
In plus, vor avea de suferit si producatorii de alimente perisabile (61,4%), precum si firmele de transport (57,1%). 20,2% dintre intervievati merg la cumparaturi in week-end pentru alimente, produse de igiena si de curatenie a casei, fata de 5% care cumpara de la magazinele mici, iar 11,9% din piete.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiArticole conexe:
- » STUDIU. Serviciile de agricultura digitala in fermele romanesti
- » Studiu. Consumul de peste a crescut constant
- » MADR: Trebuie sa mergem sa cautam si sa cumparam doar produse romanesti
- » MADR: Preturile au revenit la valorile initiale
- » Studiu: Umplutura cozonacilor din comert poate contine pana la 9 E-uri
Ultima ora
- » De ce au protestat agricultorii cu tractoarele in Iasi
- » Romania ocupa locul 6 la productia de cartofi in UE
- » Cum actioneaza fungicidele si cand le aplici - particularitatile culturilor de cereale, rapita si soia
- » Campanie noua de constientizare a pericolului PPA, demarata de ANSVSA
- » ANSVSA si ANPC incep controalele comune
Comentarii
0 comentarii