Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Potrivit unui studiu recent, 83,6 dintre romani prefera sa-s faca cumparaturila in supermarketuri iar 66 la suta spun ca sunt interesati de aici de produsele romanesti.
Desi spun ca prefera produsele autohtone, cumparatorii romani au pareri diferite despre ceea ce inseamna „produs romanesc”, 36% spunand ca produs romanesc este cel facut dupa o reteta romaneasca, 26,6%, ca orice produs care se fabrica in Romania, indiferent de originea ingredientelor, de nume si de brand, 21,6% considerand ca produsul romanesc este cel traditional, iar pentru 12,9% produsul romanesc fiind cel care are un nume romanesc.
Majoritatea romanilor, adica 65,9% cred ca produsele alimentare romanesti sunt mai bune calitativ decat cele straine, 27% sunt de parere ca acestea sunt comparabile calitativ, in timp ce doar 4,6% spun ca cele romanesti sunt mai proaste. In acelasi timp, 39,7% dintre romani afirma ca produsele alimentare romanesti sunt la fel de scumpe precum cele straine, iar 28,8% considera ca produsele autohtone sunt chiar mai scumpe.
Pretul continua sa fie elementul primordial in alegerea locului pentru cumparaturi (75,2%), in timp ce pentru 65,1% dintre romani criteriul principal este calitatea produselor, iar pentru 58% conteaza distanta fata de locuinta.
Masura inchiderii supermarketurilor in week-end nu este apreciata de populatie, 52,6% dintre romani considerand ca aceasta ar avea ca efect cresterea cheltuielilor pentru cumparaturi, pe de-o parte, si pierderea unor locuri de munca (54,8%), pe de alta parte.
In plus, vor avea de suferit si producatorii de alimente perisabile (61,4%), precum si firmele de transport (57,1%). 20,2% dintre intervievati merg la cumparaturi in week-end pentru alimente, produse de igiena si de curatenie a casei, fata de 5% care cumpara de la magazinele mici, iar 11,9% din piete.
Majoritatea romanilor, adica 65,9% cred ca produsele alimentare romanesti sunt mai bune calitativ decat cele straine, 27% sunt de parere ca acestea sunt comparabile calitativ, in timp ce doar 4,6% spun ca cele romanesti sunt mai proaste. In acelasi timp, 39,7% dintre romani afirma ca produsele alimentare romanesti sunt la fel de scumpe precum cele straine, iar 28,8% considera ca produsele autohtone sunt chiar mai scumpe.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Pretul continua sa fie elementul primordial in alegerea locului pentru cumparaturi (75,2%), in timp ce pentru 65,1% dintre romani criteriul principal este calitatea produselor, iar pentru 58% conteaza distanta fata de locuinta.
Masura inchiderii supermarketurilor in week-end nu este apreciata de populatie, 52,6% dintre romani considerand ca aceasta ar avea ca efect cresterea cheltuielilor pentru cumparaturi, pe de-o parte, si pierderea unor locuri de munca (54,8%), pe de alta parte.
In plus, vor avea de suferit si producatorii de alimente perisabile (61,4%), precum si firmele de transport (57,1%). 20,2% dintre intervievati merg la cumparaturi in week-end pentru alimente, produse de igiena si de curatenie a casei, fata de 5% care cumpara de la magazinele mici, iar 11,9% din piete.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News