Napolact incheie anul cu un record de vanzari
Napolact genereaza 60% din vanzarile Friesland Campina, compania incheind anul 2014 cu o crestere de 10% a vanzarilor atat in volum, cat si ca valoare, si estimeaza mentinerea trendului ascendent si anul viitor.
Anul acesta vanzarile Napolact au fost cele mai mari din istoria brandului, cu 15% peste anul trecut si cu 10% peste anul de boom 2008. Napolact reprezinta peste 60% din vanzarile totale.
„Per total anul acesta este mai bun decat anul trecut, nu stim exact cu cat vom incheia pentru ca mai sunt cateva zile, dar estimarea este o crestere de 10% in volum, iar in valoare cred ca este aceeasi cifra.
Produsele cu cele mai bune performante in acest an au fost sana, kefir, lapte batut si lapte. Telemeaua a crescut foarte mult, cu doua cifre, iar vanzarile de iaurt au fost stabile”, a declarat Jan Willem Kivits, directorul general FrieslandCampina.
Managerul general al FrieslandCampina anticipeaza ca trendul de crestere va continua si anul viitor, in conditiile in care compania se va concentra pe dezvoltarea si pomovarea categoriilor bauturi (sana, kefir, lapte batut), branza si iaurturi.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultivarea plantei cu 5 arome
Probabil acum auzi pentru prima oara de Schisandra Trebuie sa stii insa ca in Orient aceasta planta asemanatoare cu vita-de-vie cu fructe mici si rosii care cresc in ciorchine este la fel de celebra ca ginsengul gratie efectelor ei iesite din comun in combaterea unei game foarte largi de afectiuni – de la astm si tuberculoza pana la...
Oferta Speciala
valabila 48h
Grupul olandez Friesland Campina este prezent in Romania prin trei companii: Napolact, Friesland Campina Romania si Industrializarea Laptelui Mures. Compania isi deruleaza activitatea in doua fabrici, in localitatile Baciu (Cluj) si Targu-Mures, dupa ce saptamana a finalizat relocarea productiei de branzeturi de la Carei la Baciu.
Investitiile in echipamente si optimizarea proceselor la fabrica din Cluj s-au ridicat la 600-700.000 euro. In fabrica din Carei lucrau circa 130 de angajati, doar caţiva dintre ei, care detineau pozitii cheie, fiind transferati la Cluj. Angajaţii de la Carei vor primi sprijinul companiei in conformitate cu contractul colectiv de munca.
De asemenea, Friesland Campina a inchiriat Fabrica de branzeturi de la Taga asocierii formate din AgroTransilvania Cluster si Cooperativa Agricola Somes Aries. Acordul prevede productia Branzei de Nasal, sub brandul Napolact, dar si a altor tipuri de branzeturi, sub brandurile proprii ale AgroTransilvania Cluster.
Idei de afaceri in agricultura
Cultura de goji. Cum ingrijesti plantele
Goji este considerat un fruct minune. Este fructul tineretii si, adaugam noi, al prosperitatii. Randamentul unei plantatii de goji este de 2.250 kg fructe uscate/ hectar la arbustii de 3 ani si de 4.050 kg fructe uscate /hectar la arbustii de 5 ani.... citeste mai mult>>
Cultura de lavanda - o afacere cu fonduri europene
Fermierii care au suprafete mici de teren agricol cauta ideea de afaceri ideala, care i-ar putea imbogati. Plantatia de lavanda poate fi exploatata fara probleme 10-15 ani, cu un profit minim de 8.000 de euro pe an! Productia o valorifici usor, in multe feluri: plante verzi, plante uscate, ulei esen... citeste mai mult>>
Ferma de raci. Comertul si desfacerea produselor
Explicati detaliat cum veti utiliza internetul in afacerea dumneavoastra. Faceti o defalcare a costurilor ce le veti avea pentru desfacerea produselor dumneavoastra, raci vii sau carne de rac ambalata. Descrieti concurenta si ce preturi aplica la desfacere, modul cum fac aceasta desfacere si care su... citeste mai mult>>