După mai mulţi ani de creşteri susţinute în industria bunurilor de larg consum, anul 2008 a adus o premieră pentru ultimii zece ani, respectiv decizia unor companii multinaţionale de a muta capacităţi de producţie din România în ţări din jur, precum Bulgaria sau Polonia.
Fenomenul a continuat şi în 2009, nefiind exclus ca anul 2010 să aducă şi alte surprize în acest sens, în incercarea marilor companii de a-şi optimiza costurile de producţie. Au recurs la această modalitate Kraft Foods, Nestle, Coca-Cola HBC sau Colgate-Palmolive, care şi-au transferat liniile de producţie în ţări precum Bulgaria, Polonia sau Republica Moldova.
Citeste mai mult in Business Standard
Fenomenul a continuat şi în 2009, nefiind exclus ca anul 2010 să aducă şi alte surprize în acest sens, în incercarea marilor companii de a-şi optimiza costurile de producţie. Au recurs la această modalitate Kraft Foods, Nestle, Coca-Cola HBC sau Colgate-Palmolive, care şi-au transferat liniile de producţie în ţări precum Bulgaria, Polonia sau Republica Moldova.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News