Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agricover Credit IFN va realiza finantarea achizitiei de animale de catre fermieri
Prin lansarea unei noi divizii numită Agricover Food, Grupul Agricover, unicul furnizor de produse şi servicii integrate pentru agriculturǎ, își extinde activitatea în zootehnie cu noi linii de business: furnizarea de animale vii pentru fermele de îngrășare a porcilor, comerțul cu animale vii și comerțul cu carne (carcase).
“Până anul trecut, Grupul Agricover a fost axat exclusiv pe furnizarea de produse și servicii dedicate sectorului vegetal; în 2010, am luat decizia strategică de a ne extinde pe segmentul zootehnic și am lansat prima divizie de profil - Agricover Vet -, care comercializează ingrediente premium pentru furaje (premix-uri) - suplimenţi alimentari, furaje pre-starter, medicamente de uz veterinar etc. Lansarea noii divizii Agricover Food este încă un pas în extinderea activității Grupului Agricover în domeniul zootehnic, replicând un model de business de succes - care viza initial doar sectorul vegetal - și folosind sinergiile de grup”, a arătat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover.
Divizia Agricover Food are în vedere pe de o parte satisfacerea nevoilor unor clienți fermieri cu activitate inclusiv în zootehnie, iar pe de altă parte extinderea business-ului pe orizontală către industria de procesare a cărnii. Astfel, clienții Agricover Food sunt atât fermele zootehnice medii și mari care au potențial, cât și procesatorii de profil.
“Business-ul diviziei este concentrat pe partea de comerț - cu animale vii și cu carne, iar divizia dezvoltă parteneriate prin care în prezent folosește capacitățile de preluare și abatorizare ale terților; analizăm însă oportunitățile existente pentru investițiile în capacități de producție, iar în măsura în care vom identifica activele potrivite, vom recurge la investitii în următorii 2 ani”, a precizat Robert Arsene.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Agricover Food va folosi sinergiile de Grup, cum ar fi finanțarea achiziției de animale de către fermieri prin Agricover Credit IFN, furnizarea de cereale și furaje - prin divizia Agricover Cereale - pentru creșterea de animale, servicii logistice prin preluarea și prelucrarea animalelor vii etc. Pe termen lung, Grupul Agricover și-a propus să ofere fermelor zootehnice acelaşi concept (adaptat specificului lor) de care beneficiază fermele vegetale: “one-stop-shop” în agricultură, adică să le furnizeze absolut tot ceea ce au nevoie pentru a-și desfășura activitatea, de la input-uri și materii prime, la pachete de finanțare, consultanță tehnică, valorificarea producției, servicii de transport etc.
Ca și obiective de business, diviziile noi din segmentul zootehnic sunt încă “minoritare” în cifra de afaceri a Grupului Agricover. Divizia lansatǎ anul trecut - Agricover Vet - va contribui în acest an cu cca 2% la cifra de afaceri a Grupului, iar Agricover Food cu aproximativ 3%.
“Sunt trei factori principali care vor susține creșterea diviziei Agricover Food: asemeni fermierilor din sectorul vegetal, mulți clienți din zootehnie vor prefera să aibă un furnizor de produse și servicii integrate- care să le preia activitățile secundare- astfel încât ei să se poata ocupa prioritar de activitatea de bază - creșterea animalelor; pe de altă parte, vom asigura procesatorilor de carne un flux constant de materie primă de calitate, fapt care ne va consolida parteneriate stabile în acest sector; nu în ultimul rând, odata cu trecerea crizei economice, ne așteptăm ca și consumul de carne să crească, mai ales începând cu anul 2012″, a arătat Robert Arsene.
De altfel, Agricover a considerat că 2010 a fost cel mai bun moment pentru a intra pe piața produselor și serviciilor pentru fermierii zootehniști și din cauza faptului că aceștia au fost puternic afectați atât de conjuctura economică mondială, cât și de lipsa subvențiilor și creșterea periculoasa a importurilor de carne de porc și nu numai.
“Grupul Agricover și-a asumat responsabilitatea de a deveni cel mai bun partener pentru acești fermieri, încercând să îi ajute să depășească această perioadă dificilă oferindu-le servicii și produse integrate, precum și avantaje competitive pentru a crește și dezvolta zootehnia românească”, a subliniat directorul general al Grupului Agricover.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News