Pentru început, sub brandul Montrouge vor fi comercializate două tipuri de vin: Merlot-ul Montrouge – vin roşu sec din Languedoc şi Colombard Montrouge - vin alb demisec din Gasconia.
„Am decis să introducem pe piaţă românească aceste vinuri care au convins deja consumatorii din 22 de ţări, ce poartă în ele amprenta tipic franţuzească, respectând totodată gusturile consumatorilor contemporani internaţionali.
Sperăm ca atenţia riguroasă pe care am oferit-o în alegerea acestor produse internaţionale precum şi accesibilitatea lor să transforme aceste vinuri în puncte de referinţă ale pieţei de vinuri româneşti.” declară Gyuri Eperjessy, Director Comercial Alexandrion Grup România.
„Ne propunem ca într-un interval de trei ani să atingem 10% din piaţa de vin de import, în privinţa volumului. Compania se va concentra în perioada următoare pe accesarea canalelor de distribuţie, a retailului clasic şi modern şi pătrunderea în sectorul HoReCa. Deja, vinul Montrouge este distribuit în toate judeţele prin intermediul sistemului de distribuţie” a mai declarat Gyuri Eperjessy.
Cele două vinuri au fost atent selecţionate din regiunile cele mai reprezentative pentru soiurile din care provin. Gasconia este producătorul numărul unu din Franţa de vinuri albe, iar zona viticolă Languedoc - Rousillion este cea mai mare din lume. Producţia sa o depăşeşte pe cea din Bordeaux, Australia, Africa de Sud şi Chile laolaltă.
Alexandrion Grup, compania românească cu distribuţie internaţională este cel mai mare producător de băuturi alcoolice din România. Printre produsele companiei se numără: Alexandrion, Brâncoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky şi alte 20 de mărci.
„Am decis să introducem pe piaţă românească aceste vinuri care au convins deja consumatorii din 22 de ţări, ce poartă în ele amprenta tipic franţuzească, respectând totodată gusturile consumatorilor contemporani internaţionali.
Sperăm ca atenţia riguroasă pe care am oferit-o în alegerea acestor produse internaţionale precum şi accesibilitatea lor să transforme aceste vinuri în puncte de referinţă ale pieţei de vinuri româneşti.” declară Gyuri Eperjessy, Director Comercial Alexandrion Grup România.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
„Ne propunem ca într-un interval de trei ani să atingem 10% din piaţa de vin de import, în privinţa volumului. Compania se va concentra în perioada următoare pe accesarea canalelor de distribuţie, a retailului clasic şi modern şi pătrunderea în sectorul HoReCa. Deja, vinul Montrouge este distribuit în toate judeţele prin intermediul sistemului de distribuţie” a mai declarat Gyuri Eperjessy.
Cele două vinuri au fost atent selecţionate din regiunile cele mai reprezentative pentru soiurile din care provin. Gasconia este producătorul numărul unu din Franţa de vinuri albe, iar zona viticolă Languedoc - Rousillion este cea mai mare din lume. Producţia sa o depăşeşte pe cea din Bordeaux, Australia, Africa de Sud şi Chile laolaltă.
Alexandrion Grup, compania românească cu distribuţie internaţională este cel mai mare producător de băuturi alcoolice din România. Printre produsele companiei se numără: Alexandrion, Brâncoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky şi alte 20 de mărci.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News