Reţeaua de supremarketuri Angst a intrat pe piaţa locală de vin prin lansarea a două sortimente, respectiv Fetească Albă şi Fetească Neagră, produse de Domeniile Dealul Mare, potrivit unui comunicat al companiei. Vinurile sunt disponibile doar în reţeaua de magazine Angst, însă oficialii companiei nu au precizat la cât se ridică această investiţie.
Piaţa locală de vin este estimată la peste 500 mil. euro, principalii jucători fiind Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon, Cramele Recaş şi Domeniile Tohani. Grupul vizează pentru anul viitor atingerea unei cifre de afaceri de 75 mil. euro, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul trecut, scrie Business Standard.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Piaţa locală de vin este estimată la peste 500 mil. euro, principalii jucători fiind Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon, Cramele Recaş şi Domeniile Tohani. Grupul vizează pentru anul viitor atingerea unei cifre de afaceri de 75 mil. euro, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul trecut, scrie Business Standard.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News