Reţeaua de supremarketuri Angst a intrat pe piaţa locală de vin prin lansarea a două sortimente, respectiv Fetească Albă şi Fetească Neagră, produse de Domeniile Dealul Mare, potrivit unui comunicat al companiei. Vinurile sunt disponibile doar în reţeaua de magazine Angst, însă oficialii companiei nu au precizat la cât se ridică această investiţie.
Piaţa locală de vin este estimată la peste 500 mil. euro, principalii jucători fiind Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon, Cramele Recaş şi Domeniile Tohani. Grupul vizează pentru anul viitor atingerea unei cifre de afaceri de 75 mil. euro, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul trecut, scrie Business Standard.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Piaţa locală de vin este estimată la peste 500 mil. euro, principalii jucători fiind Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon, Cramele Recaş şi Domeniile Tohani. Grupul vizează pentru anul viitor atingerea unei cifre de afaceri de 75 mil. euro, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul trecut, scrie Business Standard.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News