Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Campanie de informare a consumatorilor lansata de producatorul Cris-Tim

campanie-de-informare-a-consumatorilor-lansata-de-producatorul-cris-tim

Compania devine astfel primul brand care isi publica procentele de carne la peste 80% din produsele sale, acest lucru urmand sa impacteze compania din punct de vedere financiar cu aproape doua milioane de euro in urmatoarele trei luni.


Procesatorii de carne nu au fost transparenti in privinta procentajului de carne de pe ambalaje, motiv pentru care Cris-Tim a initiat o campanie de informare a consumatorilor prin publicarea procentelor de carne de pe ambalaje.
 
„Foarte mult timp, industria noastra nu a raspuns la intrebarile putin confortabile si s-a creat o zona care nu se discuta. Asa ca am vrut sa deschidem portile, sa aratam ce inseamna industrie, care nu este doar garaj, ci si tehologie, profesionalism, oameni care stiu sa lucreze cu ultimele sisteme de managemant al calitatii, al eficientei si productivitatii, iar asta te face competitiv la nivel global”, a menţionat Radu Timis, presedintele companiei.
 
Cris-Tim a lansat o campanie de transparetizare a industriei mezelurilor, devenind primul brand care isi publica procentele de carne la peste 80% din produsele sale, acest lucru urmand sa impacteze compania din punct de vedere financiar cu aproape doua milioane de euro in urmatoarele trei luni.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultivarea plantei cu 5 arome


Probabil acum auzi pentru prima oara de Schisandra Trebuie sa stii insa ca in Orient aceasta planta asemanatoare cu vita-de-vie cu fructe mici si rosii care cresc in ciorchine este la fel de celebra ca ginsengul gratie efectelor ei iesite din comun in combaterea unei game foarte largi de afectiuni – de la astm si tuberculoza pana la...

Oferta Speciala
valabila 48h

„In urmatoarele trei luni, cred ca vom fi impactati undeva la 1,8 milioane de euro, ceea ce am calculat. Cu scumpirea carnii in urmatoarele doua luni cred ca ne va duce la aproape 2,5-3 milioane de euro. Trendul de scumpire a carnii este pana in luna septembrie, dupa care incepe sa se linisteasca si se revine la preturile de acum o luna”, a declarat presedintele companiei.
 
 Radu Timis spune ca implementarea campaniei de eticheta curata lansata in 2017 a impactat compania din punct de vedere financiar cu trei milioane de euro „din pricina inlocuirii amidonului soia cu carne, dar dupa cresterea volumelor de vanzari am compensat pierderea”.
 
Presedintele companiei a precizat ca in privinta carnii, cele mai mari probleme sunt la porc, deoarece pe piata locala nu se gasesc cantitatile necesare din pricina faptului ca fermierii romani crescatori de porci nu si-au integrat afacerile.
 
„Vita vine in proportie de 100% de la producatorii locali, oaia la fel, puiul vine in proportie de 30-40% de la noi, porcul vine undeva la 20%. Pentru ca in rest nu le gasim. De ce nu le luam de aici? Aducem din tari precum Germania, Polonia, Italia, Anglia. Pentru ca nu le gasim”, mentioneaza Radu Timis.
 
„Noi suntem, la nivel eurpean liberi ca piata. Vin produse cu un anumit pret. Daca cel care exporta in Romania are un pret mic si noi avem un pret mare, avem o problema. Si atunci si producatorul european, cand se uita aici, are o problema de pret pe care nu-l poate mari cand vrea si cum vrea pentru ca suntem legati de supermarket. Daca tu ai o carne mai scumpa in Romania si una mai scumpa in Polonia, ai o problema. Pentru ca nu pot sa merg la supermarket sa-i spun ca s-a scumpit carnea, pentru ca imi vor spune sa fii sanatos, gaseste-ti carne. Nu poti sa joci ca ai un interes national, ca esti patriot sau ca vrei sa iei carne din Romania. Romanii care sunt in zona de crestere a porcului, care au ferme si fac abatorizare, transare, asa cum noi o mare parte din business-ul nostru l-am integrat, oare de ce nu fac si ei acelasi lucru?”, spune directorul Cris-Tim.
 
Radu Timis a mai precizat ca in sectorul procesarii carnii competitia este forte mare, iar in fata multinationalelor intreprinderile mici si mijlocii nu pot sa ramana pe piata decat prin obtinerea unor produse de calitate superioara.
 
„Acum, cand multinationalele sunt aici, facem de 10 ori mai mult decat ele. N-ai decat o sansa. Sa fi de 10 ori mai combatant in ceea ce faci. Una din strategiile pentru viitorul industriei carnii este sa facem produse foarte bune, de buna calitate, produse sigure. Acum 18 ani, chioscul pe care il aveam vindea o tona de mezel pe zi, astazi daca avem clienti care vand intr-o luna o tona este extraordinar”, a mai adaugat Radu Timis.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Campanie de informare a consumatorilor lansata de producatorul Cris-Tim
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
KUMAH JAMES spune: Sunteți interesat de un împrumut? oferim tot felul de asistență financiară tuturor persoanelor. "Imprumut de afaceri, împrumut personal, împrumut de investiții, consolidare acasă Împrumut,...
19 Apr. 2019 14:27:42
Raspunde la intrebare
balanoiu niculae spune: am un cais care afost stropit pe timpul iernii cu zeama bordereza de 2 ori si in luna martie o data cu oleomin 80 ew ulei mineral . a inflorit normal fructele sunt multe dar frunzele au crescut putine...
17 Apr. 2019 19:39:02
Raspunde la intrebare
Petrescu Ileana spune: Producator cerificat, inginer agronom, vand stoloni de căpşuni clasa A+, din soiurile Joly şi Clery. Varietate foarte timpurie, potrivita pentru clima continentala europeana, caracterizata de o...
13 Apr. 2019 09:55:57
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

O tulpina care se intinde orizontal pe suprafata solului. ...

Planta erbacee cu bulb, cu frunze cilindrice si cu flori albe, roz sau albastre, care se prezinta î ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016