Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanie de informare a consumatorilor lansata de producatorul Cris-Tim

campanie-de-informare-a-consumatorilor-lansata-de-producatorul-cris-tim

Compania devine astfel primul brand care isi publica procentele de carne la peste 80% din produsele sale, acest lucru urmand sa impacteze compania din punct de vedere financiar cu aproape doua milioane de euro in urmatoarele trei luni.


Procesatorii de carne nu au fost transparenti in privinta procentajului de carne de pe ambalaje, motiv pentru care Cris-Tim a initiat o campanie de informare a consumatorilor prin publicarea procentelor de carne de pe ambalaje.
 
„Foarte mult timp, industria noastra nu a raspuns la intrebarile putin confortabile si s-a creat o zona care nu se discuta. Asa ca am vrut sa deschidem portile, sa aratam ce inseamna industrie, care nu este doar garaj, ci si tehologie, profesionalism, oameni care stiu sa lucreze cu ultimele sisteme de managemant al calitatii, al eficientei si productivitatii, iar asta te face competitiv la nivel global”, a menţionat Radu Timis, presedintele companiei.
 
Cris-Tim a lansat o campanie de transparetizare a industriei mezelurilor, devenind primul brand care isi publica procentele de carne la peste 80% din produsele sale, acest lucru urmand sa impacteze compania din punct de vedere financiar cu aproape doua milioane de euro in urmatoarele trei luni.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri


Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...

Oferta Speciala
valabila 48h

„In urmatoarele trei luni, cred ca vom fi impactati undeva la 1,8 milioane de euro, ceea ce am calculat. Cu scumpirea carnii in urmatoarele doua luni cred ca ne va duce la aproape 2,5-3 milioane de euro. Trendul de scumpire a carnii este pana in luna septembrie, dupa care incepe sa se linisteasca si se revine la preturile de acum o luna”, a declarat presedintele companiei.
 
 Radu Timis spune ca implementarea campaniei de eticheta curata lansata in 2017 a impactat compania din punct de vedere financiar cu trei milioane de euro „din pricina inlocuirii amidonului soia cu carne, dar dupa cresterea volumelor de vanzari am compensat pierderea”.
 
Presedintele companiei a precizat ca in privinta carnii, cele mai mari probleme sunt la porc, deoarece pe piata locala nu se gasesc cantitatile necesare din pricina faptului ca fermierii romani crescatori de porci nu si-au integrat afacerile.
 
„Vita vine in proportie de 100% de la producatorii locali, oaia la fel, puiul vine in proportie de 30-40% de la noi, porcul vine undeva la 20%. Pentru ca in rest nu le gasim. De ce nu le luam de aici? Aducem din tari precum Germania, Polonia, Italia, Anglia. Pentru ca nu le gasim”, mentioneaza Radu Timis.
 
„Noi suntem, la nivel eurpean liberi ca piata. Vin produse cu un anumit pret. Daca cel care exporta in Romania are un pret mic si noi avem un pret mare, avem o problema. Si atunci si producatorul european, cand se uita aici, are o problema de pret pe care nu-l poate mari cand vrea si cum vrea pentru ca suntem legati de supermarket. Daca tu ai o carne mai scumpa in Romania si una mai scumpa in Polonia, ai o problema. Pentru ca nu pot sa merg la supermarket sa-i spun ca s-a scumpit carnea, pentru ca imi vor spune sa fii sanatos, gaseste-ti carne. Nu poti sa joci ca ai un interes national, ca esti patriot sau ca vrei sa iei carne din Romania. Romanii care sunt in zona de crestere a porcului, care au ferme si fac abatorizare, transare, asa cum noi o mare parte din business-ul nostru l-am integrat, oare de ce nu fac si ei acelasi lucru?”, spune directorul Cris-Tim.
 
Radu Timis a mai precizat ca in sectorul procesarii carnii competitia este forte mare, iar in fata multinationalelor intreprinderile mici si mijlocii nu pot sa ramana pe piata decat prin obtinerea unor produse de calitate superioara.
 
„Acum, cand multinationalele sunt aici, facem de 10 ori mai mult decat ele. N-ai decat o sansa. Sa fi de 10 ori mai combatant in ceea ce faci. Una din strategiile pentru viitorul industriei carnii este sa facem produse foarte bune, de buna calitate, produse sigure. Acum 18 ani, chioscul pe care il aveam vindea o tona de mezel pe zi, astazi daca avem clienti care vand intr-o luna o tona este extraordinar”, a mai adaugat Radu Timis.

Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special Gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025
Adauga mai jos adresa ta de email si vei primi raportul special gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016