Producătorul de mezeluri Caroli Foods a avut în primul semestru venituri de 29 milioane euro, în creştere cu 1%, şi un profit operaţional de un milion de euro, mai mare cu 4% faţă de primele şase luni din 2008. "Creşterea veniturilor se datorează investiţiilor din spatele brandurilor şi îmbunătăţirii eficienţei comerţului şi a acoperirii", a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, vicepreşedintele comercial al Caroli Foods, Andrew Taylor.
El a arătat că, în acelaşi timp, Caroli a atins o cotă de piaţă de 12%, în urcare cu 1,5% faţă de primul semestru al anului trecut. Pentru 2009, ţinta companiei este o cotă de 15% din piaţa totală a mezelurilor. "Valoarea pieţei mezelurilor s-a ridicat anul trecut la 1 miliard de euro, având un volum de 220.000 tone. În acest an, valoarea va rămâne similară, însă volumul se va reduce cu 1%. În aceste condiţii, noi estimăm că vom înregistra în acest an o cifră de afaceri de 69 milioane euro, similară cu cea din 2008", a spus Taylor.
El a arătat că piaţa este foarte fragmentată şi că 10 jucători realizează 60% din vânzări. Potrivit lui Taylor, cei 250 de producători existenţi pe piaţa mezelurilor din România produc anual circa 25.000 de produse.
Cea mai importantă categorie de pe piaţa mezelurilor este reprezentată de salam (34,8%), urmată de cremvurşti şi cârnaţi (23,2%), parizer (11,8%), specialităţi care includ piept de pui, tobă, file (21,9%), şuncă (5,9%) şi diverse preparate, precum guşă (1,6%) şi paté (0,8%). "Distribuţia pe categorii a rămas aproximativ similară în 2009, comparativ cu 2008, doar parizerul a urcat puţin, iar pe piaţă e o tendinţă ca aceia care consumă să cumpere produse mai ieftine", a mai spus Taylor. În 2008, Caroli Foods a produs 23.650 tone de mezeluri, iar pentru acest an estimează că va ajunge la 25.135 tone. În acest an, bugetul alocat investiţiilor s-a înjumătăţit faţă de 2008, la peste 2,3 milioane euro.
El a arătat că, în acelaşi timp, Caroli a atins o cotă de piaţă de 12%, în urcare cu 1,5% faţă de primul semestru al anului trecut. Pentru 2009, ţinta companiei este o cotă de 15% din piaţa totală a mezelurilor. "Valoarea pieţei mezelurilor s-a ridicat anul trecut la 1 miliard de euro, având un volum de 220.000 tone. În acest an, valoarea va rămâne similară, însă volumul se va reduce cu 1%. În aceste condiţii, noi estimăm că vom înregistra în acest an o cifră de afaceri de 69 milioane euro, similară cu cea din 2008", a spus Taylor.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
El a arătat că piaţa este foarte fragmentată şi că 10 jucători realizează 60% din vânzări. Potrivit lui Taylor, cei 250 de producători existenţi pe piaţa mezelurilor din România produc anual circa 25.000 de produse.
Cea mai importantă categorie de pe piaţa mezelurilor este reprezentată de salam (34,8%), urmată de cremvurşti şi cârnaţi (23,2%), parizer (11,8%), specialităţi care includ piept de pui, tobă, file (21,9%), şuncă (5,9%) şi diverse preparate, precum guşă (1,6%) şi paté (0,8%). "Distribuţia pe categorii a rămas aproximativ similară în 2009, comparativ cu 2008, doar parizerul a urcat puţin, iar pe piaţă e o tendinţă ca aceia care consumă să cumpere produse mai ieftine", a mai spus Taylor. În 2008, Caroli Foods a produs 23.650 tone de mezeluri, iar pentru acest an estimează că va ajunge la 25.135 tone. În acest an, bugetul alocat investiţiilor s-a înjumătăţit faţă de 2008, la peste 2,3 milioane euro.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News