Producătorul de produse lactate Covalact estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2010 comparativ cu anul trecut, la peste 27 milioane euro, şi anunţă investiţii de 1,3 milioane euro în perioada 2010 - 2011,se arată întt un comunicat al companiei.
Reprezentanţii companiei au precizat că investiţiile vor fi făcute în creşterea calităţii produselor, diversificarea portofoliului, precum şi în mărirea capacităţilor de producţie şi logistică. "Compania are în plan extinderea distribuţiei la nivel naţional, atât prin intermediul marilor reţele comerciale internaţionale prezente în România, cât şi prin intermediul distribuitorilor. În prezent, compania are asigurată distribuţia la nivelul întregii ţări, fiind prezentă în cele mai importante oraşe din România, iar până la sfârşitul anului, accentul va fi pus şi pe extinderea capacităţilor logistice", se mai spune în comunicatul Covalact.
De asemenea, Covalact va investi în acest an peste un milion de euro în campania de comunicare, care cuprinde activităţi de cercetare de piaţă, creaţie, producţie, difuzare şi sampling naţional pentru promovarea brandului. În prezent, compania este deţinută de Fondul de investiţii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai deţine în România şi brandul Lactate Harghita, şi are o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Reprezentanţii companiei au precizat că investiţiile vor fi făcute în creşterea calităţii produselor, diversificarea portofoliului, precum şi în mărirea capacităţilor de producţie şi logistică. "Compania are în plan extinderea distribuţiei la nivel naţional, atât prin intermediul marilor reţele comerciale internaţionale prezente în România, cât şi prin intermediul distribuitorilor. În prezent, compania are asigurată distribuţia la nivelul întregii ţări, fiind prezentă în cele mai importante oraşe din România, iar până la sfârşitul anului, accentul va fi pus şi pe extinderea capacităţilor logistice", se mai spune în comunicatul Covalact.
De asemenea, Covalact va investi în acest an peste un milion de euro în campania de comunicare, care cuprinde activităţi de cercetare de piaţă, creaţie, producţie, difuzare şi sampling naţional pentru promovarea brandului. În prezent, compania este deţinută de Fondul de investiţii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai deţine în România şi brandul Lactate Harghita, şi are o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News