Murfatlar (30,14), Cotnari (27,08) si Stalinskaya (24,73) sunt brandurile care ocupa primele pozitii in VisibilityRate, indice care comprima totalitatea informatiilor, atat negative, cat si pozitive, percepute si vehiculate la nivelul populatiei in raport cu brandurile considerate.
Jack Daniel’s (21,81) ocupa locul 4, la o mica diferenta de brandul care il precede, in timp ce Ballantines se afla pe 5 (17,19). Acestea sunt urmate in topul vizibilitatii de brandul de votca al fratilor Micula, Scandic, care obtine un indice de 14,00, si de un alt brand autohton de votca, respectiv Polar (13,68). Johnny Walker obtine cea de-a opta pozitie (9,98), cu un indice apropiat de cel obtinut de J&B (9,44). Top 10 este incheiat de Tohani, cu un indice de 8,76. In ceea ce priveste diferentele dintre categoriile de varsta si apartenenta la regiuni, de mentionat indicii ridicati pe care ii obtin Murfatlar in Muntenia si in Transilvania (36,83, respectiv 36,43), Cotnari si Jack Daniel’s in Moldova (34,25, respectiv 30,19 ), Stalinskaya si Scandic in Bucuresti (35,55, respectiv 30,68). In ceea ce priveste comunicarea, surprinsa de studiul BrandRate cu ajutorul indicelui CommunicationRate, Murfatlar (18,99), Jack Daniel’s (18,72) si Cotnari (16,19) sunt primele trei branduri.
Citeste mai mult in Business Standard
Jack Daniel’s (21,81) ocupa locul 4, la o mica diferenta de brandul care il precede, in timp ce Ballantines se afla pe 5 (17,19). Acestea sunt urmate in topul vizibilitatii de brandul de votca al fratilor Micula, Scandic, care obtine un indice de 14,00, si de un alt brand autohton de votca, respectiv Polar (13,68). Johnny Walker obtine cea de-a opta pozitie (9,98), cu un indice apropiat de cel obtinut de J&B (9,44). Top 10 este incheiat de Tohani, cu un indice de 8,76. In ceea ce priveste diferentele dintre categoriile de varsta si apartenenta la regiuni, de mentionat indicii ridicati pe care ii obtin Murfatlar in Muntenia si in Transilvania (36,83, respectiv 36,43), Cotnari si Jack Daniel’s in Moldova (34,25, respectiv 30,19 ), Stalinskaya si Scandic in Bucuresti (35,55, respectiv 30,68). In ceea ce priveste comunicarea, surprinsa de studiul BrandRate cu ajutorul indicelui CommunicationRate, Murfatlar (18,99), Jack Daniel’s (18,72) si Cotnari (16,19) sunt primele trei branduri.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News