Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Consultanţa de mediu, o plantă rară, protejată de legislaţia europeană
Consultanţa de mediu, una dintre cele mai de succes nişe ale firmelor de servicii la nivel global, începe abia acum să atragă antreprenorii români. Din totalul companiilor de profil de pe piaţă, 40% au apărut în ultimii doi ani.
O piaţă care numai în Marea Britanie a depăşit un miliard de euro se rezumă în România la mai puţin de zece milioane de euro. „Se poate observa un interes mai mare al companiilor în acest domeniu, după aderarea la Uniunea Europeană, legat de implementarea legislaţiei europene de mediu şi de constrângerile acesteia“, explică Gheorghiţa Diaconu, director al departamentului Consultanţă pe mediu din cadrul KPMG, de ce acest tip de servicii va cunoaşte o cerere din ce în ce mai mare pe viitor.
Cerere ce va fi impulsionată şi de faptul că, în mare, prin regimul de acordare a fondurilor structurale nerambursabile, serviciile de consultanţă, inclusiv cea de mediu, intră, pentru companiile-client, în categoria cheltuielilor deductibile.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aşadar, este vorba de un serviciu pe care, chiar dacă este obligatoriu, companiile îl pot accesa în condiţii extrem de favorabile. Unele mai devreme, altele mai târziu, după cum arată Gheorghiţa Diaconu: „Dacă multinaţionalele aplică, pentru operaţiunile din România, politica şi strategia grupului din care fac parte privind protecţia mediului, nelimitându-se numai la a se conforma cu cerinţele legislative, companiile româneşti au singurul obiectiv de a se conforma cu legislaţia. Mai mult, unităţile industriale autohtone care au primit perioade de tranziţie (unele, până în 2014) pentru anumite reglementări (prevenirea şi controlul integrat al poluării, de exemplu) nu consideră încă problematica protecţiei mediului o prioritate“.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura