Grupul Danone a inregistrat in 2010 vanzari la nivel global de 17 miliarde euro, mai mari cu 6,9% fata de vanzarile din anul anterior, de 14,98 miliarde euro, in timp ce profitul net de baza a crescut anul trecut cu 14,2%, pana la 1,669 miliarde euro, a anuntat marti grupul, potrivit NewsIn.
Profitul net de baza al Danone fusese in 2009 de 1,412 miliarde euro.
"Vanzarile Danone au crescut cu peste 6% in 2010 si s-au majorat de la un trimestru la altul, atat in termeni de volum cat si de valoare, ceea ce a dus la contributii pozitive in a doua jumatate a anului. Toate diviziile si regiunile noastre au inregistrat castiguri. Marja operationala a fost in continuare ridicata, iar fluxul liber de numerar a crescut cu 20%, acestea fiind realizari remarcabile intr-un an in care preturile la materiile prime s-au majorat considerabil si in care s-au finalizat ajustarile preturilor de vanzari in cadrul programului Reset, ceea ce ne-a imbunatatit avantajul competitiv", spune presedintele Danone, Franck Riboud.
Presedintele Danone precizeaza totoata ca priveste cu incredere la anul 2011. Astfel, obiectivele Danone pentru 2011 includ o crestere de 6% la 8% a vanzarilor.
"Nu anticipam schimbari majore in ceea ce priveste cererea consumatorilor si, in acest context, marcat si de majorari semnificative ale preturilor materiilor prime, punem accentul pe dezvoltarea durabila a marcilor grupului, bazata pe un angajament pentru sanatate, placerea de manca si respectul pentru mediul inconjurator.Vom continua sa depunem eforturi pentru a creste productivitatea globala, astfel incat sa ne sustinem politica de management competitiv al preturilor".
O alta prioritate a Danone pentru anul 2011 va fi integrarea operatiunilor Unimilk din Rusia si tarile CSI, cu vanzari si sinergii cost sa impulsioneze marja Unimilk de functionare din a doua jumatate a anului, spun oficialii Danone.
Ca urmare a asocierii tip joint-venture intre Danone si Unimilk incepand cu 1 decembrie 2010, Rusia a devenit cea de-a doua mare piata nationala pentru Danone, alaturi de Franta.
"Aceasta miscare a dus la crearea unui nou lider in sectorul produselor lactate proaspete, cu o prezenta la nivel national si marci puternice pe fiecare segment. Investitia ofera perspective de crestere extraordinare, cu un potential major pentru crearea de valoare", a mai afirmat Franck Riboud.
Altfel, Danone va propune la Adunarea Generala Anuala a Actionarilor din 28 aprilie de a plati dividende in valoare de 1,30 euro pe actiune, care urmeaza sa fie platite in numerar, in ceea ce priveste anul 2010 fiscal.
Aceasta suma reprezinta o crestere de 8,3% incepand cu 2009. Grupul Danone, prezent in 120 de tari, este unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi.
Subsidiara din Romania a grupului, Danone Romania, are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.
Profitul net de baza al Danone fusese in 2009 de 1,412 miliarde euro.
"Vanzarile Danone au crescut cu peste 6% in 2010 si s-au majorat de la un trimestru la altul, atat in termeni de volum cat si de valoare, ceea ce a dus la contributii pozitive in a doua jumatate a anului. Toate diviziile si regiunile noastre au inregistrat castiguri. Marja operationala a fost in continuare ridicata, iar fluxul liber de numerar a crescut cu 20%, acestea fiind realizari remarcabile intr-un an in care preturile la materiile prime s-au majorat considerabil si in care s-au finalizat ajustarile preturilor de vanzari in cadrul programului Reset, ceea ce ne-a imbunatatit avantajul competitiv", spune presedintele Danone, Franck Riboud.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Presedintele Danone precizeaza totoata ca priveste cu incredere la anul 2011. Astfel, obiectivele Danone pentru 2011 includ o crestere de 6% la 8% a vanzarilor.
"Nu anticipam schimbari majore in ceea ce priveste cererea consumatorilor si, in acest context, marcat si de majorari semnificative ale preturilor materiilor prime, punem accentul pe dezvoltarea durabila a marcilor grupului, bazata pe un angajament pentru sanatate, placerea de manca si respectul pentru mediul inconjurator.Vom continua sa depunem eforturi pentru a creste productivitatea globala, astfel incat sa ne sustinem politica de management competitiv al preturilor".
O alta prioritate a Danone pentru anul 2011 va fi integrarea operatiunilor Unimilk din Rusia si tarile CSI, cu vanzari si sinergii cost sa impulsioneze marja Unimilk de functionare din a doua jumatate a anului, spun oficialii Danone.
Ca urmare a asocierii tip joint-venture intre Danone si Unimilk incepand cu 1 decembrie 2010, Rusia a devenit cea de-a doua mare piata nationala pentru Danone, alaturi de Franta.
"Aceasta miscare a dus la crearea unui nou lider in sectorul produselor lactate proaspete, cu o prezenta la nivel national si marci puternice pe fiecare segment. Investitia ofera perspective de crestere extraordinare, cu un potential major pentru crearea de valoare", a mai afirmat Franck Riboud.
Altfel, Danone va propune la Adunarea Generala Anuala a Actionarilor din 28 aprilie de a plati dividende in valoare de 1,30 euro pe actiune, care urmeaza sa fie platite in numerar, in ceea ce priveste anul 2010 fiscal.
Aceasta suma reprezinta o crestere de 8,3% incepand cu 2009. Grupul Danone, prezent in 120 de tari, este unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi.
Subsidiara din Romania a grupului, Danone Romania, are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News