Compania Transavia, liderul pietei romanesti a carnii de pasare isi va extinde portofoliul de cleinti externi. Compania a participat zilele trecute la unul dintre cele mai importante targuri internationale de profil: IFE 2009 - International Food & Drink Trade Exhibition, desfasurat la Londra, Marea Britanie. IFE este considerat cel mai important eveniment mondial dedicat inovarii din industria FMCG, iar participarea Transavia a fost singura prezenta corporatista independenta din Romania cu un profil de companie dedicat prezentarii noilor produse realizate in fabrica Transavia de procesare a carnii.
Transavia a participat la un astfel de eveniment pentru prima oara, managerul companiei, Ioan Popa, declarand ca este vorba despre o initiativa strategica pentru a evalua posibilitatile pietei comunitare pentru extinderea cu cele 3 noi branduri Transavia de preparate din carne de pasare. „Am invatat ca nu este loc decat pentru producatorul inovator, care realizeaza produse naturale, cu ingredienti de calitate si fara conservanti, in conditii maxime de siguranta alimentara si avand la dispozitie cele mai inovatoare echipamente tehnologice. Acestea sunt conditiile pentru a deveni un partener de incredere pentru colaboratorii externi, iar noile branduri de la Transavia, cat si posibilitatile de productie din noua fabrica, acopera aceasta arie de asteptari” afirma Popa.
Posesor al licentei de export din 2005, Grupul Transavia reconfirma intrarea pe piata occidentala, iar odata cu aceasta prezenta la IFE Londra 2009, Transavia a castigat promisiuni ferme si a semnat contracte de colaborare cu parteneri din tarile comunitare precum Olanda, Marea Britanie, Germania si tarile nordice.
Citeste mai mult in Citynews.ro
Transavia a participat la un astfel de eveniment pentru prima oara, managerul companiei, Ioan Popa, declarand ca este vorba despre o initiativa strategica pentru a evalua posibilitatile pietei comunitare pentru extinderea cu cele 3 noi branduri Transavia de preparate din carne de pasare. „Am invatat ca nu este loc decat pentru producatorul inovator, care realizeaza produse naturale, cu ingredienti de calitate si fara conservanti, in conditii maxime de siguranta alimentara si avand la dispozitie cele mai inovatoare echipamente tehnologice. Acestea sunt conditiile pentru a deveni un partener de incredere pentru colaboratorii externi, iar noile branduri de la Transavia, cat si posibilitatile de productie din noua fabrica, acopera aceasta arie de asteptari” afirma Popa.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Posesor al licentei de export din 2005, Grupul Transavia reconfirma intrarea pe piata occidentala, iar odata cu aceasta prezenta la IFE Londra 2009, Transavia a castigat promisiuni ferme si a semnat contracte de colaborare cu parteneri din tarile comunitare precum Olanda, Marea Britanie, Germania si tarile nordice.
Citeste mai mult in Citynews.ro
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News