Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Grupul Agricover- cifrǎ de afaceri şi profit în creştere în 2009
“Modelul de business al Grupului Agricover- unicul furnizor de soluţii complete pentru agricultură din România- şi parteneriatele cu industria procesatoare au fǎcut posibil ca, într-un an de crizǎ economicǎ globalǎ, cum a fost 2009, sǎ înregistrǎm o creştere substanţialǎ a cifrei de afaceri, respectiv de 20,2%”, a arǎtat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover, într-un comunicat remis portalului RECOLTA.EU. Creşterea cotei de piaţǎ a fost unul dintre obiectivele de business importante ale Grupului Agricover în 2009 şi, dupǎ cum reiese din evoluţia cifrei de afaceri, precum şi din dezvoltarea portofoliului de clienţi, obiectivul a fost atins.
“Anul trecut, din ce în ce mai mulţi fermieri au utilizat conceptul nostru one-stop-shop în agriculturǎ, prin care le asigurǎm inputuri (seminţe, îngrǎşǎminte şi pesticide), finanţarea fermelor, servicii conexe de transport, însilozare, valorificarea recoltelor etc, astfel încât numǎrul de clienţi ai Grupului Agricover a crescut în 2009 cu 23% faţǎ de anul precedent”, a precizat Directorul General al Grupului Agricover.
În 2009, cifra de afaceri a Grupului Agricover a crescut cu aproape 68 milioane RON, ajungând la 402,7 milioane RON, faţǎ de 335 milioane RON în anul precedent. Dintre diviziile şi companiile care fac parte din Grupul Agricover, cea mai mare creştere a cifrei de afaceri a înregistrat-o Agricover Cereale (36 milioane RON în plus în 2009 faţǎ de 2008), ajungând la 238,2 milioane RON, ca urmare a creşterii volumului cerealelor vândute. Agricover Distribuţie- divizia de distribuţie a inputurilor pentru agriculturǎ (seminţe, îngrǎşǎminte, produse fito- sanitare) a înregistrat de asemenea o creştere semnificativǎ a cifrei sale de afaceri (140,4 milioane RON anul trecut faţǎ de 90,1 milioane RON în 2008), ca urmare a dezvoltǎrii portofoliului de clienţi, volumelor duble de îngrǎşǎminte vândute comparativ cu anul precedent etc. Procentual, Agricover Credit IFN a avut cea mai mare creştere (430%) în 2009 faţǎ de 2008, anul lansǎrii sale pe piaţǎ, ajungând la o cifrǎ de afaceri de 9,4 milioane RON. Anul trecut, Agricover Credit IFN a acordat producǎtorilor agricoli finanţǎri în valoare de 123,5 milioane lei, comparativ cu 57,5 milioane lei în 2008.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Profitul este însǎ indicatorul care reflectǎ cel mai bine atât reacţia pozitivǎ a pieţei la soluţiile complete pentru agriculturǎ furnizate de Grupul Agricover, cât şi eficienţa <
Pentru a rǎspunde condiţiilor economice globale, în 2009 Grupul Agricover a luat o serie de mǎsuri care au vizat managementul cash-ului, reducerea costurilor fixe de operare, o politicǎ mai strictǎ privind managementul riscului de piaţǎ şi recunoaşterea provizioanelor pe clienţii neîncasaţi, creşterea productivitǎţii angajaţilor etc. “Lipsa de lichiditǎţi a fost dificultatea majorǎ cu care s-a confruntat întreaga piaţǎ anul trecut, scǎderea puterii de cumpǎrare a populaţiei şi întârzierea subvenţiilor acordate fermierilor transmiţându-se în lanţ în întreaga industrie de profil, iar multe mǎsuri pe care le-am luat în 2009 au avut ca ultim obiectiv creşterea lichiditǎţilor Grupului. În plus, ne-am axat foarte mult pe creşterea productivitǎţii per angajat şi am continuat sǎ investim în personal, atât în ceea ce priveşte pregǎtirea tehnicǎ de specialitate, cât şi în traning-uri şi cursuri de vânzǎri, de comunicare etc, iar dupǎ cum aratǎ cifrele – a meritat”, a arǎtat Directorul General al Grupului Agricover.
“În plus, trebuie subliniat cǎ performanţa resurselor umane ale Grupului ne-a preocupat constant de-a lungul ultimilor ani, astfel încât în prezent avem o echipǎ competitivǎ, capabilǎ sǎ valorifice strategia de dezvoltare”, a adǎugat Robert Arsene.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News