Compania Gusto Pufuleţi estimează pentru anul 2010 o creştere de 30% a cifrei de afaceri, la 22 mil. Euro, şi intenţionează să dezvolte prin noi investiţii capacitatea de producţie a fabricii de la Băicoi. În primele 10 luni ale acestui an, compania a anunţat că cifra de afaceri a avansat cu 10%.
''Într-un an în care industria alimentară şi consumul s-au contractat cu aproximativ 40%, pufuleţii au înregistrat, în primele 10 luni din 2009, o creştere cu 10%'', se arata intr-un comunicat de presă al companiei.
"Anul 2009 a adus noi provocări şi noi tendinţe la nivel de business, cât şi la nivelul comportamentului de consum al oamenilor. Este anul în care am luat decizii strategice importante şi ne-am adaptat în mod continuu strategia de business la noi factori de influenţă. Din fericire, industria alimentară a fost şi va fi unul dintre domeniile cel mai puţin afectate de criza economică. Chiar şi în condiţiile în care consumatorii şi-au redimensionat considerabil bugetele alocate coşului zilnic de cumpărături, pufuleţii Gusto au rămas printre preferinţele cotidiene ale românilor'', a declarat Eliodor Apostolescu, unul din cei 2 asociaţi ai companiei Phoenix.
Evoluţia vânzărilor din T3 al lui 2009 sprijină această ţintă. Cu o cotă de piaţă de circa 70%, Gusto se situează în fruntea industriei locale producătoare de pufuleţi. Fabrica Phoenix deţinută la Băicoi are o capacitate de producţie de peste 1 mil. de pungi pe zi. Compania deţine în portofoliul său 15 produse, iar pufuleţii sunt exportaţi în 9 ţări, printre care Germania, Anglia, Italia, Olanda, Irlanda, Grecia şi Moldova. Cifra de afaceri înregistrată în anul 2008 s-a ridicat la 15 mil. euro. În iunie 2009, Phoenix a demarat prima sa campanie de promovare pro-optimism pentru marca Gusto, printr-un parteneriat cu artistul Ştefan Popa Popa's.
''Într-un an în care industria alimentară şi consumul s-au contractat cu aproximativ 40%, pufuleţii au înregistrat, în primele 10 luni din 2009, o creştere cu 10%'', se arata intr-un comunicat de presă al companiei.
"Anul 2009 a adus noi provocări şi noi tendinţe la nivel de business, cât şi la nivelul comportamentului de consum al oamenilor. Este anul în care am luat decizii strategice importante şi ne-am adaptat în mod continuu strategia de business la noi factori de influenţă. Din fericire, industria alimentară a fost şi va fi unul dintre domeniile cel mai puţin afectate de criza economică. Chiar şi în condiţiile în care consumatorii şi-au redimensionat considerabil bugetele alocate coşului zilnic de cumpărături, pufuleţii Gusto au rămas printre preferinţele cotidiene ale românilor'', a declarat Eliodor Apostolescu, unul din cei 2 asociaţi ai companiei Phoenix.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Evoluţia vânzărilor din T3 al lui 2009 sprijină această ţintă. Cu o cotă de piaţă de circa 70%, Gusto se situează în fruntea industriei locale producătoare de pufuleţi. Fabrica Phoenix deţinută la Băicoi are o capacitate de producţie de peste 1 mil. de pungi pe zi. Compania deţine în portofoliul său 15 produse, iar pufuleţii sunt exportaţi în 9 ţări, printre care Germania, Anglia, Italia, Olanda, Irlanda, Grecia şi Moldova. Cifra de afaceri înregistrată în anul 2008 s-a ridicat la 15 mil. euro. În iunie 2009, Phoenix a demarat prima sa campanie de promovare pro-optimism pentru marca Gusto, printr-un parteneriat cu artistul Ştefan Popa Popa's.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News