Producatorul de vinuri Jidvei, unul dintre principalii jucatori pe piata interna, si-a majorat cifra de afaceri, in perioada ianuarie-septembrie, cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 84,5 milioane de lei (circa 24 milioane de euro), depasindu-si targetul propus cu 15%, in ciuda crizei financiare, ca urmare a investitiilor realizate in productie, distributie, precum si in comunicare si promovare, potrivit oficialilor companiei, noteaza cotidianul de afaceri Business Standard.
In actualul context economic, oficialii Jidvei estimeaza pentru anul viitor o crestere a cifrei de afaceri de cel putin 10% fata de anul in curs, cand preconizeaza afaceri de peste 30 milioane de euro.
“Pana in acest moment, criza nu a afectat afacerile Jidvei. Este si normal, luand in calcul faptul ca, intr-un asemenea moment, consumatorul renunta mai intai la achizitionarea de imobile si autoturisme, bunuri care au o valoare mai mare si care, in majoritatea cazurilor, necesita contractarea unui credit”, au declarat pentru Business Standard oficialii Jidvei.
Acestia considera ca toate sectoarele economice din Romania, inclusiv cel al vinului, vor fi afectate intr-o oarecare masura de criza.
“Totusi, compania va fi probabil mai putin afectata, ca urmare a strategiei de vanzari in care exportul nu a fost niciodata o prioritate, singurul care va influenta cifra de afaceri fiind nivelul consumului intern”, au completat oficialii Jidvei.
Pentru anul viitor, Jidvei si-a planificat investitii importante in continuarea programelor de reabilitare a culturilor de vita-de-vie, precum si in comunicarea si imaginea vinurilor din portofoliu.
Piata interna a vinurilor este estimata la 450 milioane de euro, inregistrand un ritm anual de crestere de 10-15%. Cei mai importanti producatori interni de vinuri sunt Murfatlar, Vincon Vrancea, Jidvei, Cotnari si Cramele Recas.
Citeste mai mult in Business Standard
In actualul context economic, oficialii Jidvei estimeaza pentru anul viitor o crestere a cifrei de afaceri de cel putin 10% fata de anul in curs, cand preconizeaza afaceri de peste 30 milioane de euro.
“Pana in acest moment, criza nu a afectat afacerile Jidvei. Este si normal, luand in calcul faptul ca, intr-un asemenea moment, consumatorul renunta mai intai la achizitionarea de imobile si autoturisme, bunuri care au o valoare mai mare si care, in majoritatea cazurilor, necesita contractarea unui credit”, au declarat pentru Business Standard oficialii Jidvei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Acestia considera ca toate sectoarele economice din Romania, inclusiv cel al vinului, vor fi afectate intr-o oarecare masura de criza.
“Totusi, compania va fi probabil mai putin afectata, ca urmare a strategiei de vanzari in care exportul nu a fost niciodata o prioritate, singurul care va influenta cifra de afaceri fiind nivelul consumului intern”, au completat oficialii Jidvei.
Pentru anul viitor, Jidvei si-a planificat investitii importante in continuarea programelor de reabilitare a culturilor de vita-de-vie, precum si in comunicarea si imaginea vinurilor din portofoliu.
Piata interna a vinurilor este estimata la 450 milioane de euro, inregistrand un ritm anual de crestere de 10-15%. Cei mai importanti producatori interni de vinuri sunt Murfatlar, Vincon Vrancea, Jidvei, Cotnari si Cramele Recas.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News