Problemele administrative legate de transformarea Oficiului Judetean de Consultanta Agricola (OJCA) in Camera Agricola a Judetului Salaj au lasat, cel putin pentru moment, pe cei 23 de angajati ai institutiei nou-infiintate, fara salarii. Acestia nu au primit inca salariile aferente lunii decembrie 2009 si, in opinia directorului adjunct al OJCA Salaj, Avram Pop, situatia nu se va clarifica inainte de luna februarie, sau chiar martie.
"Nu am primit banii pe luna decembrie, desi platile se faceau in data de 15 ale fiecarei luni.
Mai repede de sfarsitul lunii februarie, sau chiar martie, nu cred ca se va intampla nimic. Am sunat de mai multe ori la Ministerul Agriculturii, dar nu am reusit sa vorbesc cu nimeni pentru a rezolva problema", a precizat, vineri, Avram Pop, care a adaugat faptul ca noua structura de organizare este doar "aceeasi Marie, cu alta palarie", de vreme ce pentru camerele agricole s-au preluat toate reglementarile dupa care functionau fostele oficii de consultanta.
Consilierii judeteni au aprobat vineri, in unanimitate, infiintarea Camerei Agricole a Judetului Salaj, ca institutie publica descentralizata cu personalitate juridica si in subordinea Consiliului Judetean, prin reorganizarea Oficiului de Consultanta Agricola, insa noua institutie ar urma sa fie functionala numai incepand cu data de 1 martie. Conform legislatiei in vigoare, Camera Agricola are la dispozitie 30 de zile de la data la care s-a aprobat infiintarea ei, pentru a prezenta spre aprobare, Consiliului Judetean, organigrama, statul de functii, si regulamentul de organizare si functionare.
Citeste mai mult in Magazin Salajean
"Nu am primit banii pe luna decembrie, desi platile se faceau in data de 15 ale fiecarei luni.
Mai repede de sfarsitul lunii februarie, sau chiar martie, nu cred ca se va intampla nimic. Am sunat de mai multe ori la Ministerul Agriculturii, dar nu am reusit sa vorbesc cu nimeni pentru a rezolva problema", a precizat, vineri, Avram Pop, care a adaugat faptul ca noua structura de organizare este doar "aceeasi Marie, cu alta palarie", de vreme ce pentru camerele agricole s-au preluat toate reglementarile dupa care functionau fostele oficii de consultanta.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Consilierii judeteni au aprobat vineri, in unanimitate, infiintarea Camerei Agricole a Judetului Salaj, ca institutie publica descentralizata cu personalitate juridica si in subordinea Consiliului Judetean, prin reorganizarea Oficiului de Consultanta Agricola, insa noua institutie ar urma sa fie functionala numai incepand cu data de 1 martie. Conform legislatiei in vigoare, Camera Agricola are la dispozitie 30 de zile de la data la care s-a aprobat infiintarea ei, pentru a prezenta spre aprobare, Consiliului Judetean, organigrama, statul de functii, si regulamentul de organizare si functionare.
Citeste mai mult in Magazin Salajean
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News