Va reusi un produs cu rezonanta arhaica - “Magiun de prune de Topoloveni” - sa se impuna pe moderna piata europeana? Pentru Diana Stanciulov si mama ei, cele doua femei din spatele businessului de la Topoloveni, e o intrebare de zece milioane de euro.
Un miros patrunzator si dulceag se simte inca de la intrarea in curtea fabricii din Topoloveni–Arges. Este una din cele doua luni ale anului – august si septembrie – cand mica fabrica lucreaza la foc automat. “Doua luni pe an producem si in celelalte zece vindem”, spune Diana Sonia Stanciulov (31 ani), consilier juridic si responsabil cu marketingul la Sonimpex Serv Com, compania in cadrul careia se fabrica “Magiun de prune de Topoloveni”, singurul produs autohton din categoria celor alimentare cu denumirea protejata national.
ANUL SCHIMBARILOR. 2009 este un an de cotitura pentru compania Sonimpex, ale carei vanzari au fost anul trecut de circa 3,4 mil. euro, cea mai mare parte a acestora fiind realizate din activitatea de distribuitor de produse alimentare si nealimentare. Trei evenimente, unul mai important decat celalalt pentru businessul de la Topoloveni, se suprapun in acest an, si, crede mama Dianei, Bibiana Dolores Stanciulov, care este si actionarul unic al companiei, toate vor duce la acelasi rezultat: o explozie a vanzarilor. Cronologic, este vorba despre finalizarea modernizarii fabricii, obtinerea denumirii de origine protejata si, in fine, iesirea cu magiunul de Topoloveni la export.
Din 2001, cand Sonimpex Serv Com a preluat activele fabricii de magiun de la Topoloveni, pentru 3,2 miliarde de lei vechi, cele doua femei au investit constant in modernizarea unitatii.
Citeste mai mult in Money Express
Un miros patrunzator si dulceag se simte inca de la intrarea in curtea fabricii din Topoloveni–Arges. Este una din cele doua luni ale anului – august si septembrie – cand mica fabrica lucreaza la foc automat. “Doua luni pe an producem si in celelalte zece vindem”, spune Diana Sonia Stanciulov (31 ani), consilier juridic si responsabil cu marketingul la Sonimpex Serv Com, compania in cadrul careia se fabrica “Magiun de prune de Topoloveni”, singurul produs autohton din categoria celor alimentare cu denumirea protejata national.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
ANUL SCHIMBARILOR. 2009 este un an de cotitura pentru compania Sonimpex, ale carei vanzari au fost anul trecut de circa 3,4 mil. euro, cea mai mare parte a acestora fiind realizate din activitatea de distribuitor de produse alimentare si nealimentare. Trei evenimente, unul mai important decat celalalt pentru businessul de la Topoloveni, se suprapun in acest an, si, crede mama Dianei, Bibiana Dolores Stanciulov, care este si actionarul unic al companiei, toate vor duce la acelasi rezultat: o explozie a vanzarilor. Cronologic, este vorba despre finalizarea modernizarii fabricii, obtinerea denumirii de origine protejata si, in fine, iesirea cu magiunul de Topoloveni la export.
Din 2001, cand Sonimpex Serv Com a preluat activele fabricii de magiun de la Topoloveni, pentru 3,2 miliarde de lei vechi, cele doua femei au investit constant in modernizarea unitatii.
Citeste mai mult in Money Express
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News