Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Fondurile vor fi alocate tarilor membre UE pentru promovarea promovarea produselor agricole europene atat in interiorul cat si in afara uniunii, precum si pentru gasirea de noi piete.
Comisia Europeana a adoptat strategia de promovare a produselor agricole europene in 2017 care dispune de un buget de 133 milioane de euro, in crestere fata de 111 milioane de euro in 2016.
In acest sens, comisarul european pentru Agricultura, Phil Hogan, a declarat ca „extinderea programelor noastre de promovare in 2017 este importanta deoarece va ajuta la stimularea cresterii si crearii de noi locuri de munca in sectorul agricol si alimentar. La nivelul UE, estimam ca o crestere cu un miliard de euro a exporturilor sustine aproximativ 14.000 de locuri de munca”.
Pe langa majorarea cu aproape 20%, de la 111 milioane pana la 133 milioane de euro, bugetul pentru promovarea produselor agricole europene in 2017 include si alte modificari precum o suma suplimentara de 9,5 milioane de euro pentru actiunile de promovare care vor fi gestionate direct de Comisia Europeana, 63 milioane de euro pentru programele simple de promovare pe pietele din tarile terte precum si alocarea a 15 milioane de euro pentru programele de promovare destinate sa creasca gradul de constientizare al agriculturii sustenabile si rolului jucat de agricultura in combaterea incalzirii climei.
In acest sens, comisarul european pentru Agricultura, Phil Hogan, a declarat ca „extinderea programelor noastre de promovare in 2017 este importanta deoarece va ajuta la stimularea cresterii si crearii de noi locuri de munca in sectorul agricol si alimentar. La nivelul UE, estimam ca o crestere cu un miliard de euro a exporturilor sustine aproximativ 14.000 de locuri de munca”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Pe langa majorarea cu aproape 20%, de la 111 milioane pana la 133 milioane de euro, bugetul pentru promovarea produselor agricole europene in 2017 include si alte modificari precum o suma suplimentara de 9,5 milioane de euro pentru actiunile de promovare care vor fi gestionate direct de Comisia Europeana, 63 milioane de euro pentru programele simple de promovare pe pietele din tarile terte precum si alocarea a 15 milioane de euro pentru programele de promovare destinate sa creasca gradul de constientizare al agriculturii sustenabile si rolului jucat de agricultura in combaterea incalzirii climei.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 4.17 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News