După ce a trecut prin mai multe slujbe în diferite domenii, Oana Suciu a ajuns la doar 28 de ani să fie unul dintre cei mai importanţi oameni ai fabricii de procesare a cânepii de la Salonta.Oana a început munca încă din primul an de facultate. A predat lecţii de germană elevilor de clasele I-VIII, apoi în al doilea an de facultate a ajuns ghid de turism pentru vizitatori din Germania, Olanda, Austria şi Elveţia, după ce a absolvit un curs naţional de ghid de turism. “Când eram ghid de turism majoritatea turiştilor cu care lucram aveau vârste de peste 60 de ani, şi, spre deosebire de bunicii mei de exemplu şi cu siguranţă şi alţi pensionari români, aveau o energie şi poftă de viaţă incredibile. Ei considerau pensia o a doua tinereţe, în care călătoreşti, te întâlneşti cu prietenii, etc. Am participat chiar şi la o logodnă, la care fericiţii însurăţei aveau 70 de ani. La momentul acela al vieţii mele a fost o experienţă inedită”, povesteşte Oana.
În 2005 Oana s-a alăturat proiectului fabricii de procesare cânepă de la Salonta, în calitate de Business Development Manager. Fabrica se ocupă cu producerea de ulei de cânepă, capsule de ulei pentru adulţi şi copii, pudră proteică şi multe alte produse pe bază de cânepă. “Perioada Canah, căci aşa se numeşte fabrica, este cea care m-a marcat cel mai puternic. Experienţa emoţională cea mai puternică a fost atunci când am văzut prima dată în farmaciile din Roma, Italia, produsele noastre pe raft”. Oana munceşte şi acum ca şi business development manager la fabrica despre care spune că este “copilul” ei, pe care l-a crescut din faşă. “Canah este “copilul” meu. Sunt aici de când era doar o idée, am participat la construcţia fabricii, la dezvoltarea produselor şi ambalajelor. Am fost acolo când au venit primii clienţi, primii angajaţi, practic am fost acolo de la început. Canah este un lovemark, a cărui poveste a început din pasiune pentru această plantă minune, cânepa”, spune Oana.
Citeste mai mult in Adevarul
În 2005 Oana s-a alăturat proiectului fabricii de procesare cânepă de la Salonta, în calitate de Business Development Manager. Fabrica se ocupă cu producerea de ulei de cânepă, capsule de ulei pentru adulţi şi copii, pudră proteică şi multe alte produse pe bază de cânepă. “Perioada Canah, căci aşa se numeşte fabrica, este cea care m-a marcat cel mai puternic. Experienţa emoţională cea mai puternică a fost atunci când am văzut prima dată în farmaciile din Roma, Italia, produsele noastre pe raft”. Oana munceşte şi acum ca şi business development manager la fabrica despre care spune că este “copilul” ei, pe care l-a crescut din faşă. “Canah este “copilul” meu. Sunt aici de când era doar o idée, am participat la construcţia fabricii, la dezvoltarea produselor şi ambalajelor. Am fost acolo când au venit primii clienţi, primii angajaţi, practic am fost acolo de la început. Canah este un lovemark, a cărui poveste a început din pasiune pentru această plantă minune, cânepa”, spune Oana.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Adevarul
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News