Compania Master House Grup are un buget de 300.000 euro pentru campania de promovare a produselor Dar lactate, ce se desfasoara in perioada septembrie-decembrie 2010, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii societatii.
Ei au precizat ca in urma rezultatelor obtinute dupa aceasta campanie se va stabili si strategia de marketing pentru 2011.
Gama Dar Lactate include in prezent lapte, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana.
Master House Grup a intrat pe piata lactatelor din Romania in octombrie 2009, prin lansarea brandului Dar, investitia ridicandu-se la aproximativ 2,5 milioane de euro.
Fabrica Dar Lactate este situata in comuna Bucsani, sat Vadu Lat, judetul Giurgiu.
"Obiectivul de vanzare Dar Lactate, pana la sfarsitul anului, este sa se ajunga la un vanzarea a 10 tone zilnic in conditiile in care gama Dar Lactate va depasi 20 de produse (SKU-uri)", au declarat reprezentantii companiei.
"Campania de promovare vizeaza consumatorul din Bucuresti si de aceea am utilizat un mix de comunicare bazat pe suporturi outdoor si indoor, inserturi directionate pe Bucuresti in presa scrisa, drop-mailing in proximitatea magazinelor, actiuni de wet-sampling la punctul de vanzare, promotii la raft si am acordat o atentie sporita asupra scoaterii in evidenta a produsului la raft", a declarat Virgil Munteanu, managing director al Classic Brands, agentia de PR a societatii.
Campania de outdoor-mobil este desfasurata de firma de publicitate Motion Vision Communication.
Classic Brands, agentie de PR si comunicare strategica, are in portofoliu clienti ca Master House, RePower, Top Brands Distribution, El Unico, La Casa del Habano, Brands International, Herbalife Ltd., Fundatia Nadia Comaneci si altii.
Motion Vision Communication este o companie specializata in furnizarea de servicii publicitare neconventionale, de la outdoor-mobil (auto&velo), comunicare vizual-olfactiva, comunicare visual-tactila, kit-uri complete roadshow, productii speciale si pana la direct marketing.
Ei au precizat ca in urma rezultatelor obtinute dupa aceasta campanie se va stabili si strategia de marketing pentru 2011.
Gama Dar Lactate include in prezent lapte, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Master House Grup a intrat pe piata lactatelor din Romania in octombrie 2009, prin lansarea brandului Dar, investitia ridicandu-se la aproximativ 2,5 milioane de euro.
Fabrica Dar Lactate este situata in comuna Bucsani, sat Vadu Lat, judetul Giurgiu.
"Obiectivul de vanzare Dar Lactate, pana la sfarsitul anului, este sa se ajunga la un vanzarea a 10 tone zilnic in conditiile in care gama Dar Lactate va depasi 20 de produse (SKU-uri)", au declarat reprezentantii companiei.
"Campania de promovare vizeaza consumatorul din Bucuresti si de aceea am utilizat un mix de comunicare bazat pe suporturi outdoor si indoor, inserturi directionate pe Bucuresti in presa scrisa, drop-mailing in proximitatea magazinelor, actiuni de wet-sampling la punctul de vanzare, promotii la raft si am acordat o atentie sporita asupra scoaterii in evidenta a produsului la raft", a declarat Virgil Munteanu, managing director al Classic Brands, agentia de PR a societatii.
Campania de outdoor-mobil este desfasurata de firma de publicitate Motion Vision Communication.
Classic Brands, agentie de PR si comunicare strategica, are in portofoliu clienti ca Master House, RePower, Top Brands Distribution, El Unico, La Casa del Habano, Brands International, Herbalife Ltd., Fundatia Nadia Comaneci si altii.
Motion Vision Communication este o companie specializata in furnizarea de servicii publicitare neconventionale, de la outdoor-mobil (auto&velo), comunicare vizual-olfactiva, comunicare visual-tactila, kit-uri complete roadshow, productii speciale si pana la direct marketing.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News