Preţul vinului românesc s-ar putea majora cu până la 10%, în 2009, din cauza deprecierii leului, în condiţiile în care majoritatea produse de ambalare şi etichetare sunt aduse din import, a declarat pentru NewsIn, directorul general al PNVV, Ovidiu Gheorghe.
Acesta a explicat că scumpirea ar putea interveni în rândul vinului îmbuteliat în Romînia pentru care se aduc, în principal, ambalaje, etichete şi capişoane din import.
"Ne putem astepta la o majorare a preţului la vinul îmbuteliat în ţară, cu maxim 10 procente din constul de producţie, din cauza faptului că majoritatea materialelor de ambalare şi etichetare sunt aduse din import", a spus directorul general al Patronatului Naţional al Viei şi Vinului (PNVV), Ovidiu Gheorghe.
Acesta a menţionat că preţurilor nu se vor majora până la sărbătorile de Paşte, scumpirea venind după această perioadă. De asemenea, potrivit directorului generel al Cramele Recaş Group, Rareş Marinescu, preţurile vinului, în contextul economic actual ar putea creşte cu aproximativ 10 procente şi datorită influenţei aprecierii monedei europene în consumurile energetice şi datorită continuării creşterii nivelului de salarizare al forţei de muncă.
Şi producătorul de vin Murfatlar, anunţă că are pregătite modificări de preţ pentru 2009. "Murfatlar are prevăzute pentru 2009 modificări în politica de preţ, însă acestea sunt bazate exclusiv pe decizii strategice şi previziuni asupra cererii. Cu siguranţa preţul va fi elementul care va suporta o presiune foarte mare în 2009", a declarat brand manager Murfatlar, Daniel Negrescu.
Referitor la evoluţia pieţei de profil, directorul general al PNVV, a declarat că volumul vânzărilor de vin din 2009, vor creşte cu 10%, menţinându-se astfel la nivelul mediei ultimilor ani. "Din punct de vedere cantitativ, în 2009, vânzările se vor menţine la acelaşi nivel de anul trecut sau este posibil să crească vânzările de vinuri", a declarat directorul de marketing al companiei Cotnari, Sergiu Serghiuţă.
De asemenea, potrivit companiei Murfatlar, "chiar dacă contextul economic actual este unul defavorabil consumului piaţa vinului îşi va continua trendul ultimilor ani".
Acesta a explicat că scumpirea ar putea interveni în rândul vinului îmbuteliat în Romînia pentru care se aduc, în principal, ambalaje, etichete şi capişoane din import.
"Ne putem astepta la o majorare a preţului la vinul îmbuteliat în ţară, cu maxim 10 procente din constul de producţie, din cauza faptului că majoritatea materialelor de ambalare şi etichetare sunt aduse din import", a spus directorul general al Patronatului Naţional al Viei şi Vinului (PNVV), Ovidiu Gheorghe.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Acesta a menţionat că preţurilor nu se vor majora până la sărbătorile de Paşte, scumpirea venind după această perioadă. De asemenea, potrivit directorului generel al Cramele Recaş Group, Rareş Marinescu, preţurile vinului, în contextul economic actual ar putea creşte cu aproximativ 10 procente şi datorită influenţei aprecierii monedei europene în consumurile energetice şi datorită continuării creşterii nivelului de salarizare al forţei de muncă.
Şi producătorul de vin Murfatlar, anunţă că are pregătite modificări de preţ pentru 2009. "Murfatlar are prevăzute pentru 2009 modificări în politica de preţ, însă acestea sunt bazate exclusiv pe decizii strategice şi previziuni asupra cererii. Cu siguranţa preţul va fi elementul care va suporta o presiune foarte mare în 2009", a declarat brand manager Murfatlar, Daniel Negrescu.
Referitor la evoluţia pieţei de profil, directorul general al PNVV, a declarat că volumul vânzărilor de vin din 2009, vor creşte cu 10%, menţinându-se astfel la nivelul mediei ultimilor ani. "Din punct de vedere cantitativ, în 2009, vânzările se vor menţine la acelaşi nivel de anul trecut sau este posibil să crească vânzările de vinuri", a declarat directorul de marketing al companiei Cotnari, Sergiu Serghiuţă.
De asemenea, potrivit companiei Murfatlar, "chiar dacă contextul economic actual este unul defavorabil consumului piaţa vinului îşi va continua trendul ultimilor ani".
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News