Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Preţul vinului românesc s-ar putea majora cu până la 10%, în 2009
Preţul vinului românesc s-ar putea majora cu până la 10%, în 2009, din cauza deprecierii leului, în condiţiile în care majoritatea produse de ambalare şi etichetare sunt aduse din import, a declarat pentru NewsIn, directorul general al PNVV, Ovidiu Gheorghe.
Acesta a explicat că scumpirea ar putea interveni în rândul vinului îmbuteliat în Romînia pentru care se aduc, în principal, ambalaje, etichete şi capişoane din import.
"Ne putem astepta la o majorare a preţului la vinul îmbuteliat în ţară, cu maxim 10 procente din constul de producţie, din cauza faptului că majoritatea materialelor de ambalare şi etichetare sunt aduse din import", a spus directorul general al Patronatului Naţional al Viei şi Vinului (PNVV), Ovidiu Gheorghe.
Acesta a menţionat că preţurilor nu se vor majora până la sărbătorile de Paşte, scumpirea venind după această perioadă. De asemenea, potrivit directorului generel al Cramele Recaş Group, Rareş Marinescu, preţurile vinului, în contextul economic actual ar putea creşte cu aproximativ 10 procente şi datorită influenţei aprecierii monedei europene în consumurile energetice şi datorită continuării creşterii nivelului de salarizare al forţei de muncă.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Şi producătorul de vin Murfatlar, anunţă că are pregătite modificări de preţ pentru 2009. "Murfatlar are prevăzute pentru 2009 modificări în politica de preţ, însă acestea sunt bazate exclusiv pe decizii strategice şi previziuni asupra cererii. Cu siguranţa preţul va fi elementul care va suporta o presiune foarte mare în 2009", a declarat brand manager Murfatlar, Daniel Negrescu.
Referitor la evoluţia pieţei de profil, directorul general al PNVV, a declarat că volumul vânzărilor de vin din 2009, vor creşte cu 10%, menţinându-se astfel la nivelul mediei ultimilor ani. "Din punct de vedere cantitativ, în 2009, vânzările se vor menţine la acelaşi nivel de anul trecut sau este posibil să crească vânzările de vinuri", a declarat directorul de marketing al companiei Cotnari, Sergiu Serghiuţă.
De asemenea, potrivit companiei Murfatlar, "chiar dacă contextul economic actual este unul defavorabil consumului piaţa vinului îşi va continua trendul ultimilor ani".
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura