Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Program de sprijin financiar pentru apicultori, lansat in dezbatere publica

program-de-sprijin-financiar-pentru-apicultori-lansat-in-dezbatere-publica

Conform proiectului legislativ publicat pe site-ul MADR, sectorul apicol va beneficia in perioada 2017-2019 de un sprijin financiar in valoare totala de 48.576.902,06 lei, alocati in cadrul noului Program national apicol.


Proiectul noului Program national apicol a fost lansat in dezbatere publica de catre MADR, documentul prevazand noi ajutoare financiare pentru crescatorii de albine.
 
Astfel, valoarea sprijinului financiar acordat de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii, alocat pentru Programul national apicol pentru perioada 2017-2019, este de 48.576.902,06 lei, distribuiti dupa cum urmeaza:
- pentru anul 2017, 16.192.302,19 lei;
- pentru anul 2018, 16.192.311,23 lei;
- pentru anul 2019, 16.192.288,64 lei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri


CD-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de CD-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei CD-ul "Propriul meu plan de afaceri" iti...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
Scopul Programului national apicol pentru perioada 2017-2019, este de imbunatatire a productiei si comercializarii produselor apicole prin acordarea de sprijin financiar apicultorilor pentru achiziţionarea de maturator, centrifuga, topitor de ceara cu abur din inox, de medicamente pentru tratarea varoozei si nosemozei, de colectoare de polen, colectoare de propolis, uscator de polen sau incalzitor miere, de matci, si/sau familii de albine, de cutii in vederea reformarii cutiilor uzate in urma deplasarii acestora in pastoral.
 
Prin „cutie” se intelege echipamentul apicol cu rol de adapost pentru familia de albine, fiind necesar pentru dezvoltarea acestora, depozitarea rezervelor de hrana, realizarea recoltei, dar si pentru transportul in vederea valorificarii culesurilor de producţie.
 
 Beneficiarii programului sunt apicultori, persoane fizice si juridice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale si intreprinderi familiale constituite potrivit Ordonantei de urgenţa a Guvernului nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, cu modificarile si completarile ulterioare si cooperativele agricole recunoscute, conform legislatiei in vigoare numai pentru actiunea de asistenta tehnica pentru apicultori si organizatiile de apicultori.
 
Toti solicitantii, trebuie sa detina un cod unic de identificare atribuit de APIA central / Centrul judetean, respectiv municipiul Bucureşti, generat de Registrul Unic de Identificare.
 
Apicultorii care depun prima data la APIA o cerere de plata in calitate de solicitanti, trebuie sa se prezinte la APIA Centrul judetean/municipiul Bucuresti, unde vor completa si depune, inainte de data de depunere a cererii de plata, formularul de solicitare a codului unic de identificare (RO).
 
Dupa inregistrare in sistemul informatic se va genera codul unic de identificare, care se va comunica in scris solicitantului. Totodata, in momentul depunerii formularului de atribuire a codului unic de identificare au obligatia sa prezinte documentul de identitate financiara care trebuie sa contina denumirea, adresa bancii si codul IBAN al contului special in care se deruleaza operatiunile cu APIA.
 
Comisia Europeana participa la finantarea actiunilor din program cu 50% din cheltuielile efectuate de Romania pentru fiecare actiune accesata, excluzand TVA.
 
Exercitiile financiare ale programului se stabilesc de la data de 16 octombrie a fiecarui an pana la data de 15 octombrie a anului urmator, iar actiunile cuprinse in acesta se aplica anual de catre beneficiari, de la data de 16 octombrie a anului in curs pana la data de 31 august a anului urmator. Platile aferente se fac in timpul exercitiului financiar, se mai arata in proiectul legislativ.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Urmareste-ne pe Google News
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".



Votati articolul

Rating:
Nota: 4 din 2 voturi

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016