Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Petre Daea spune ca interesul pentru acest program a crescut de la lansarea sa, iar rosiile romanesti au ajuns in rafturile marilor magazine.
Peste doua treimi, 64% mai exact, dintre fermierii care au accesat programul de tomate in ultimii doi ani, sunt tineri sub 40 de ani, iar numarul producatorilor din sector s-a dublat pana la 16.000, dupa cum a declarat, Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Petre Daea.
„Cel mai vizibil program a fost programul de tomate, pe care l-am lansat acum doi. Am crescut de la simplu la dublu. De la simplu, pentru ca acum un an aveam 8.000 de producatori, iar anul acesta avem 16.000 si 64% dintre ei sunt tineri sub 40 de ani. E mai bine sa mobilezi rafturile retailerilor cu produse romanesti cu o calitate superioara, deci e mai bine pentru toti. In toate analizele pe care le-am facut am constatat ca exista avantaje pentru toti. Avantaj pentru fermier prin multiplicarea suprafetelor cultivate, si din partea retailerilor, unde am vazut ca sunt mai multe sortimente de tomate in aceste spatii comerciale. Merita sa folosim acest spatiu prin prisma interesului pe care il avem si ne permitem sa-l multiplicam”, a declarat acesta.
Daea mai spune ca si programul pentur incurajarea consumului de carne de oaia a atras pana acum peste 750 de fermieri, iar rezultatele campaniilor desfasurate se vad deja.
„In conditiile in care Romania se afla pe locul 3 in Uniunea Europeana ca efective la aceasta specie si are o suprafata de pajisti care inseamna Elvetia, Austria si Belgia la un loc, iti dai seama ce inseamna potentialul tarii si ce preocupari statale trebuie sa ai. Am pornit la drum pentru a stimula consumul de carne de oaie si am facut cativa pasi, timizi la inceput, apoi din ce in ce mai statornici si siguri. Iata ca astazi va puteti intalni in magazinele noastre cu produse din carne de oaie, pregatite la nivelul pretentiilor pe care le au consumatorii”, a mai precizat ministrul.
„Cel mai vizibil program a fost programul de tomate, pe care l-am lansat acum doi. Am crescut de la simplu la dublu. De la simplu, pentru ca acum un an aveam 8.000 de producatori, iar anul acesta avem 16.000 si 64% dintre ei sunt tineri sub 40 de ani. E mai bine sa mobilezi rafturile retailerilor cu produse romanesti cu o calitate superioara, deci e mai bine pentru toti. In toate analizele pe care le-am facut am constatat ca exista avantaje pentru toti. Avantaj pentru fermier prin multiplicarea suprafetelor cultivate, si din partea retailerilor, unde am vazut ca sunt mai multe sortimente de tomate in aceste spatii comerciale. Merita sa folosim acest spatiu prin prisma interesului pe care il avem si ne permitem sa-l multiplicam”, a declarat acesta.
Daea mai spune ca si programul pentur incurajarea consumului de carne de oaia a atras pana acum peste 750 de fermieri, iar rezultatele campaniilor desfasurate se vad deja.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
„In conditiile in care Romania se afla pe locul 3 in Uniunea Europeana ca efective la aceasta specie si are o suprafata de pajisti care inseamna Elvetia, Austria si Belgia la un loc, iti dai seama ce inseamna potentialul tarii si ce preocupari statale trebuie sa ai. Am pornit la drum pentru a stimula consumul de carne de oaie si am facut cativa pasi, timizi la inceput, apoi din ce in ce mai statornici si siguri. Iata ca astazi va puteti intalni in magazinele noastre cu produse din carne de oaie, pregatite la nivelul pretentiilor pe care le au consumatorii”, a mai precizat ministrul.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 2.5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News