Compania BASF, lider mondial în domeniul chimic, a ales în România agenţia Springer&Jacoby pentru a dezvolta concepte creative destinate Diviziei de Protecţie a Plantelor.
În acest sens, trebuie menţionat faptul că Springer&Jacoby România a câştigat contul în urma unei licitaţii la care au participat trei agenţii. Primele proiecte includ crearea de vizualuri noi pentru produse ale diviziei agro, precum şi dezvoltarea de concepte pentru acţiuni BTL.
"Propunerile creative prezentate de agenţia Springer&Jacoby România au demonstrat buna înţelegere a nevoilor şi aşteptărilor companiei noastre, a declarat Veronica Ciucă, Marketing Field Crops & Area Seed Relationship Manager, BASF România.
Mai mult, Raluca Simu, Managing Partner Springer&Jacoby România, a arătat că "la doar o lună de la rebrandingul agenţiei, planurile noastre de extindere a portofoliului de clienţi s-au concretizat prin câştigarea unui cont nou, BASF România, Divizia de Protecţie a Plantelor.
Citeste mai mult in Curierul National
În acest sens, trebuie menţionat faptul că Springer&Jacoby România a câştigat contul în urma unei licitaţii la care au participat trei agenţii. Primele proiecte includ crearea de vizualuri noi pentru produse ale diviziei agro, precum şi dezvoltarea de concepte pentru acţiuni BTL.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
"Propunerile creative prezentate de agenţia Springer&Jacoby România au demonstrat buna înţelegere a nevoilor şi aşteptărilor companiei noastre, a declarat Veronica Ciucă, Marketing Field Crops & Area Seed Relationship Manager, BASF România.
Mai mult, Raluca Simu, Managing Partner Springer&Jacoby România, a arătat că "la doar o lună de la rebrandingul agenţiei, planurile noastre de extindere a portofoliului de clienţi s-au concretizat prin câştigarea unui cont nou, BASF România, Divizia de Protecţie a Plantelor.
Citeste mai mult in Curierul National
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News