Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
BASF investeşte în agricultura din România
BASF a lansat în luna noiembrie conceptul AgCelence, o tehnologie nouă destinată protecţiei culturilor de plante, se arată într-un comunicat al companiei. De la unităţile agricole individuale predominante în trecut, agricultura din România evoluează spre concentrarea exploatării în ferme, în prezent operând peste 18 000 astfel de unităţi cu personalitate juridică. Acest trend a influenţat în mod categoric prezenţa marilor companii din domeniul agricol pe piaţa româneasă. Cu game de produse şi servicii tot mai complexe, BASF, concernul german cu peste 97 000 de angajaţi şi o cifră de afaceri globală de 62 miliarde Euro, mizează pe agricultura românească, prin lansarea unui nou concept de soluţii premium, o nouă generaţie de produse care îmbunătăţeşte sănătatea plantelor şi oferă rezultate vizibile, dincolo de aşteptări.
Conceptul AgCelence, prin cele trei produse de ultimă generaţie - Opera, pentru culturile de porumb, Pictor, pentru floarea soarelui şi rapiţă şi Allegro pentru cereale – garantează beneficii superioare celor pe care le oferă produsele obişnuite de protecţie a plantelor: profit mai mare, eficienţa producţiei, calitate mai bună, toleranţă la condiţiile de stres.
“Investim în agricultură şi în fermierii din România pentru că există un mare potenţial de îmbunătăţire a producţiei şi profitabilităţii, dar şi pentru că agricultura reprezintă un sector cu tradiţie pentru România, important atât pe plan intern, cât şi pentru export. Facem acest lucru oferind soluţii inovatoare pentru o agricultură durabilă şi profitabilă” a declarat Tiberiu Dima, Sales & Commercial Manager – divizia agro România. “Produsele AgCelence înseamnă excelenţă, încrederea că obţii mai mult din investiţia în agricultură”, a mai adăugat acesta.
Avantajele produselor AgCelence se traduc prin efecte fiziologice semnificative asupra culturilor de plante: absorbţie îmbunătăţită a apei şi nutrienţilor, fotosinteză sporită, reducerea pierderilor de recoltă, prevenirea coacerii premature, control optim al bolilor şi toleranţă mai mare a plantelor la factorii de stres. Eficace şi uşor de aplicat, AgCelence oferă un nou tip de performanţă ce poate fi definită ca „plant fitness”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
O altă inovaţie, lansată recent de BASF în România, este tehnologia CLEARFIELD, factor determinant în creşterea producţiei de floarea soarelui de calitate. Tehnologia, dezvoltată de BASF împreună cu firmele producătoare de seminţe, reprezintă cea mai bună ofertă pentru cultivatorii de floarea soarelui: cei mai buni hibrizi, împreună cu cel mai bun erbicid: Pulsar40. Astăzi, principalele companii din domeniul agriculturii, cum ar fi Syngenta, Limagrain, Euralis, Maisadour, Caussade, Saaten Union, RAGT susţin şi dezvoltă această tehnologie prin CLEARFIED UNION.
Tehnologia CLEARFIELD oferă acces la cea mai noua genetică de la firmele producătoare de seminţe.Toţi hibrizii CLEARFIELD oferă rezultate de înaltă performanţă: producţie marită, rezistenţă la boli şi conţinut ridicat de ulei. Mai mult, oferă fermierilor soluţii împotriva buruienilor. Un studiu independent efectuat în acest an, a relevat faptul că în 75% din cazuri, fermierii români trebuie să lupte, în principal, împotriva a 4 buruieni – problemă. Tehnologiile convenţionale nu sunt destul de eficiente, chiar după mai multe aplicari. Tehnologia CLEARFIELD rezolvă aceste probleme printr-o singură aplicare, în plus nu crează probleme culturilor următoare.
În vara anului 2009, BASF a organizat peste 25 de evenimente în câmp pentru a demonstra performanţele sistemului CLEARFIELD, iar recolta din 2009 a confirmat potenţialul înalt al tuturor hibrizilor.
În Europa, tehnologia CLEARFIELD se utilizează pe scară largă: 1,6 milioane de hectare sunt cultivate pe baza acesteia, iar suprafaţa va creşte rapid odată cu lansarea CLEARFIELD şi în Franţa, Republica Cehă, Kazahstan şi altele în viitor. Astăzi, mai mult de 30 de hibrizi CLEARFIELD sunt cultivaţi în Europa, iar 25 dintre aceştia sunt prezenţi şi în România, oferind fermierilor posibilitatea de a alege o gama largă şi de a obţine o recoltă bogată şi un profit mai bun.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News