Producătorul de lactate Covalact a investit aproximativ 150.000 de euro pentru rebranduirea sub numele "Covalact DE ŢARĂ" a tuturor produselor din portofoliul companiei aflate anterior sub brandul "Covalact", a declarat pentru NewsIn directorul de marketing al companiei, Willy Cristea.
Astfel, produsele sub noul brand se găsesc în magazine începând cu luna decembrie.
"Investiţia în rebranding se ridică la aproximativ 150.000 euro, incluzând partea de research, creaţie, înlocuire ambalaje şi o campanie de comunicare care a început în noiembrie şi continuă şi luna aceasta" a declarat Willy Cristea.
De asemenea, compania are în plan, pentru 2009 şi 2010, investiţii de 1,5 milioane euro pentru modernizare tehnologică. "Primele instalaţii, pentru iaurt, smântână şi unt, au fost puse în funcţiune în septembrie 2009 şi procesul continuă în cursul anului 2010, când vor fi puse în funcţiune şi alte noi instalaţii, respectiv cele pentru brânză proaspătă şi brânzică de casă, investiţiile totale ridicându-se la 1,5 milioane euro", se arată în datele companiei.
Astfel, produsele sub noul brand se găsesc în magazine începând cu luna decembrie.
"Investiţia în rebranding se ridică la aproximativ 150.000 euro, incluzând partea de research, creaţie, înlocuire ambalaje şi o campanie de comunicare care a început în noiembrie şi continuă şi luna aceasta" a declarat Willy Cristea.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
De asemenea, compania are în plan, pentru 2009 şi 2010, investiţii de 1,5 milioane euro pentru modernizare tehnologică. "Primele instalaţii, pentru iaurt, smântână şi unt, au fost puse în funcţiune în septembrie 2009 şi procesul continuă în cursul anului 2010, când vor fi puse în funcţiune şi alte noi instalaţii, respectiv cele pentru brânză proaspătă şi brânzică de casă, investiţiile totale ridicându-se la 1,5 milioane euro", se arată în datele companiei.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News