Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Retailerii vad colaborarea cu asociatiile de producatori ca pe „o casatorie din interes”

retailerii-vad-colaborarea-cu-asociatiile-de-producatori-ca-pe-o-casatorie-din-interes

Aceasta este reactia Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania dupa lansarea oficiala a programului „Dor de gust”, in cadrul caruia peste 200 de legumicultori s-au asociat pentru a-si vinde produsele in marile magazine.


Relatam ieri despre initiativa Asociatiei Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizatiei Interprofesionale Prodcom Legume-Fructe si a Centrului de Comunicare al Fermierilor din Romania, in urma careia peste 200 de legumicultori importanti din sudul tarii s-au asociat si au incheiat contracte cu cateva hypermarket-uri, reusind astfel sa-si vanda produsele prin intermediul acestora.
 
Legumele romanesti ajung astfel pentru prima data pe rafturile marilor magazine din retelele Kaufland, Auchan, Cora si Selgros, primele hypermarket-uri care au incheiat contracte cu producatorii autohtoni, in cadrul programului „Dor de gust”. Se estimeaza astfel ca in jur de 10.000 din peste 35 de sortimente de legume si zarzavaturi vor fi comercializate in cursul aceastui an in marile magazine, in care pana in prezent predominau produsele din import.
 
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania, prin vocea directorului Delia nica a salutat initiativa legumicultorilor, precizand insa ca relatia de colaborare dintre acestia si marile magazine trebuie privita mai degraba ca „o casatorie din interes, nicidecum ca una din pasiune”, atat timp cat fiecare dintre parteneri urmaresc sa obtina ceea ce si doresc unul de la celalalt.
 
„Nu este simplu, dar aveti tot suportul din partea noastra pentru ca este in interesul nostru sa convietuim impreuna. Va rog sa va asteptati de la noi la o casatorie din interes, nu la una din pasiune. Casatoriile din interes functioneaza mai mult decat cele pornite din pasiune, din punctul meu de vedere, atat timp cat partenerii obtin ceea ce isi doresc unul de la celalalt. Noi ne dorim sa va avem alaturi pentru ca nu putem fara dumneavoastra si nu ma refer la retele, ci la clientii nostri. Ei sunt cei care fac comenzile, nu noi. Buyerul face comenzile, in functie de ce isi doreste clientul. Noi trebuie sa punem pe raft marfurile care se vand pentru ca la produsele alimentare banii nu se fac din adaosuri ci din volum. Ma bucur ca s-a pornit acest proiect deoarece cu cat vom avea mai multe asociatii cu atat penetrarea dumneavoastra in lanturile de magazine va fi mai puternica” este declaratia facuta de catre Delia Nica cu ocazia lansarii oficiale a programului „Dor de gust”.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online


Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
Aceasta a a mai adaugat ca si marile magazine isi doresc ca 80-90 la suta din produsele de pe rafturi sa provina din productia interna, insa pentru ca acest lucru sa fie posibil, producatorii trebuie sa angajeze persoane specializate, care sa vorbeasca „pe limba” retailerilor si sa asigure legatura intre cele doua parti.
 
„Cele doua parti trebuie sa vorbeasca acelasi limbaj. Dumneavoastra stiti foarte bine partea de productie, insa daca nu aveti pe cineva care sa vorbeasca acelasi limbaj cu cumparatorul se produc scurt circuite in comunicare si de aici disfunctionalitati in parteneriatele cu dumneavoastra. Poate este un cost suplimentar dar este un punct in reteta de succes. De asemenea, avem nevoie de anumite cantitati la momentele in care le comandam si de calitatea pe care o doreste clientul. Avem nevoie de cantitati dar nu doar sporadice. Toti ne-am dori ca 80-90% din produsele care se gasesc la raft sa provina din productia interna”, a mai declarat Delia Nica.
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton