Începând cu 1 august şi până la data de 30 octombrie inclusiv, în conformitate cu Ordinul nr. 29/05.02.09 al Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, deţinătorii de suprafeţe de teren, care însămânţează în această toamnă culturi agricole, primesc un sprijin financiar la motorină, în valoare de 1 litru la hectar, aferent unei cantităţi de 39 l/ha. Sprijinul se acordă pe baza adeverinţelor pentru motorină, eliberate de Direcţiile pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Dolj, scrie Cuvantul Libertatii. „pentru culturile care se însămânţează în toamnă, perioada de depunere a cererilor este cuprnsă între 1 august şi 30 octombrie inclusiv, iar termenul limită pentru folosirea adeverinţelor, în scopul achiziţionării motorinei de la furnizori este 15 noiembrie inclusiv”, a precizat Constantin Cucu, director coordonator al DADR Dolj.
Pentru obţinerea sprijinului, solicitanţii trebuie să întocmească o cerere, pe care, apoi, o depun la primăria în a cărei rază se află terenul arabil, însoţită de următoarele documente: copie după CI/BI (pentru persoanele fizice); copie după certificatul de înregistrare a societăţii (persoane juridice); adeverinţe de la primăria de care aparţin, conform înscrisurilor din Registrul Agricol, cu suprafaţa de teren exploatată. Referitor la acest aspect, conducerea DADR Dolj precizează că „în situaţia în care producătorul înfiinţează suprafeţe agricole pe terenurile arabile situate pe raza mai multor unităţi administrativ teritoriale, solicitanţii trebuie să formuleze şi să depună cererile de sprijin la fiecare dintre acestea”.
Cererile se întocmesc în trei exemplare şi, împreună cu documentele justificative anexate acesteia, se depun la primării, fiind, apoi, verificate de către reprezentanţii Direcţiei Agricole Dolj din teritoriu. Acolo unde DADR Dolj nu are specialişti, cererile vor fi verificate de către consilierii ori inspectorii agricoli din cadrul autorităţii locale, urmând a fi înscrie în registrul pentru achiziţionarea motorinei. „Un exemplar al cererii, precum şi documentele justificative anexate, se păstrează la primărie, un alt exemplar rămâne la solicitant, iar cel de-al treilea se depune la Direcţia pentru Agricultură Dolj, fie personal de către beneficiar, fie prin reprezentanţii primăriilor sau prin prestatorii de servicii – persoane fizice sau juridice –, care deţin tractoare ori maşini agricole, autovehicule specializate pentru transportul de combustibil, împuterniciţi de către primării”, explică Constantin Cucu. (Cuvantul Libertatii)
Pentru obţinerea sprijinului, solicitanţii trebuie să întocmească o cerere, pe care, apoi, o depun la primăria în a cărei rază se află terenul arabil, însoţită de următoarele documente: copie după CI/BI (pentru persoanele fizice); copie după certificatul de înregistrare a societăţii (persoane juridice); adeverinţe de la primăria de care aparţin, conform înscrisurilor din Registrul Agricol, cu suprafaţa de teren exploatată. Referitor la acest aspect, conducerea DADR Dolj precizează că „în situaţia în care producătorul înfiinţează suprafeţe agricole pe terenurile arabile situate pe raza mai multor unităţi administrativ teritoriale, solicitanţii trebuie să formuleze şi să depună cererile de sprijin la fiecare dintre acestea”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cererile se întocmesc în trei exemplare şi, împreună cu documentele justificative anexate acesteia, se depun la primării, fiind, apoi, verificate de către reprezentanţii Direcţiei Agricole Dolj din teritoriu. Acolo unde DADR Dolj nu are specialişti, cererile vor fi verificate de către consilierii ori inspectorii agricoli din cadrul autorităţii locale, urmând a fi înscrie în registrul pentru achiziţionarea motorinei. „Un exemplar al cererii, precum şi documentele justificative anexate, se păstrează la primărie, un alt exemplar rămâne la solicitant, iar cel de-al treilea se depune la Direcţia pentru Agricultură Dolj, fie personal de către beneficiar, fie prin reprezentanţii primăriilor sau prin prestatorii de servicii – persoane fizice sau juridice –, care deţin tractoare ori maşini agricole, autovehicule specializate pentru transportul de combustibil, împuterniciţi de către primării”, explică Constantin Cucu. (Cuvantul Libertatii)
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News