Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Salamul de Sibiu, promovat pe bani europeni in Italia, Spania si Romania
Proiectul va fi derulat timp de trei ani, cu ajutorul unui grant european in valoare de 1,5 milioane de euro obtinut de Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (APSS).
Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu din care fac parte sase producatori = - Angst, Aldis, Agricola Bacau, Scandia Food, Cris-Tim si Reinert - a anuntat ca romanii iubesc acest produs super premium, de nisa, desi consumul unui roman nu este mai mare de 4 felii pe an, la o productie de 2.100 de tone in 2017.
„Ziua Nationala a Salamului de Sibiu va fi de fiecare data pe 1 noiembrie. De ce 1 noiembrie? Pentru ca de fiecare data se desfasoara cel mai titrat targ din Romania, INDAGRA. Este locul in care producatorii se intalnesc cu consumatorii, cu retailerii. Este locul cel mai frumos unde putem promova produsele si sa discutam planuri de viitor”, a declarat Carmen Gavrilescu, presedintele Asociatiei, intr-o conferinta de presa.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
valabila 48h
Ea a precizat ca in anul 2017 asociatia a castigat un grant de 1,5 milioane de euro prin programul european „Enjoy! It's from Europe„, in cadrul caruia, timp de trei ani, 2018, 2019 si 2020, Salamul de Sibiu va fi promovat in Romania, Italia si Spania, iar primele doua targuri de promovare la Barcelona si Torino s-au desfasurat deja.
„2018 este primul an de implementare si ne bucuram ca am reusit sa obtinem ca Romania, tara din care facem parte, sa fie tara de promovare, pentru ca romanii iubesc foarte mult Salamul de Sibiu si trebuie sa promovam acest sistem de calitate, de Indicatie Geografica Protejata, care tezaurizeaza istoria celor mai vechi companii care activeaza in Romania. Au venit si companii tinere in aceasta asociatie, care inoveaza si invata alaturi de noi si duc mai departe istoria celor 130 de ani”, a declarat Carmen Gavrilescu.
„Salamul de Sibiu ramane un salam de nisa super premium in mintea consumatorilor nostri, dar vrem sa invatam oamenii sa consume un produs de calitate. In Romania, consumul anual este de 4 felii de salam pe cap de locuitor. Productia in 2017 a fost de 2.100 de tone si prognozam 2.400 tone anul acesta. Tinta noastra este sa ajungem la 3.000 de tone in urmatorii doi ani si pentru a accesa inca un fond european, tot pe trei ani, care poate fi dublu, daca grantul acesta se desfasoara bine„, a mai spus Gavrilescu.
In privinta exporturilor, presedintele asociatiei sustine ca Salamul de Sibiu ajunge cu precadere in tarile unde sunt romani, respectiv Spania, Italia, Franta, Marea Britanie, Germania, dar acestea sunt inca destul de „timide”, respectiv doar 2% din productie.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi