Producătorul de lactate Tnuva România are, începând cu luna septembrie, un nou director de marketing, Adriana Ionescu, şi un nou şef de vânzări, Cristian Popa, a anunţat un comunicat al companiei, ieri, compania, citată de Mediafax. Ionescu va fi responsabilă de dezvoltarea şi implementarea de brand în cadrul companiei, precum şi a planurilor anuale de marketing, se arată într-un comunicat al Tnuva. La rândul său, Cristian Popa a lucrat timp de 17 ani în cadrul companiilor multinaţionale JTI, Stimorol, P&G şi InBev. Înainte de a se alătura echipei Tnuva, în perioada 2003-2009, Popa a fost directorul de vânzări InBev România, parte a grupului InBev.
Tnuva România, fondată în anul 2004, are peste 550 de angajaţi şi filiale în Cluj şi Timişoara. Compania deţine o fabrică în oraşul Popeşti-Leordeni (judeţul Ilfov), un proiect greenfield de 55 de milioane de euro, şi o fermă de 700 de vaci lângă Bucureşti, în Adunaţii Copăceni.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tnuva România, fondată în anul 2004, are peste 550 de angajaţi şi filiale în Cluj şi Timişoara. Compania deţine o fabrică în oraşul Popeşti-Leordeni (judeţul Ilfov), un proiect greenfield de 55 de milioane de euro, şi o fermă de 700 de vaci lângă Bucureşti, în Adunaţii Copăceni.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News