Producătorul de lactate Tnuva România are, începând cu luna septembrie, un nou director de marketing, Adriana Ionescu, şi un nou şef de vânzări, Cristian Popa, a anunţat un comunicat al companiei, ieri, compania, citată de Mediafax. Ionescu va fi responsabilă de dezvoltarea şi implementarea de brand în cadrul companiei, precum şi a planurilor anuale de marketing, se arată într-un comunicat al Tnuva. La rândul său, Cristian Popa a lucrat timp de 17 ani în cadrul companiilor multinaţionale JTI, Stimorol, P&G şi InBev. Înainte de a se alătura echipei Tnuva, în perioada 2003-2009, Popa a fost directorul de vânzări InBev România, parte a grupului InBev.
Tnuva România, fondată în anul 2004, are peste 550 de angajaţi şi filiale în Cluj şi Timişoara. Compania deţine o fabrică în oraşul Popeşti-Leordeni (judeţul Ilfov), un proiect greenfield de 55 de milioane de euro, şi o fermă de 700 de vaci lângă Bucureşti, în Adunaţii Copăceni.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tnuva România, fondată în anul 2004, are peste 550 de angajaţi şi filiale în Cluj şi Timişoara. Compania deţine o fabrică în oraşul Popeşti-Leordeni (judeţul Ilfov), un proiect greenfield de 55 de milioane de euro, şi o fermă de 700 de vaci lângă Bucureşti, în Adunaţii Copăceni.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News