Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tnuva targets 50% higher sales and entry onto biggest dairy segment: fresh milk
Having secured a 11% share of the fruit-based yoghurt market, after less than two years of presence on the shelves of Romanian stores, Israeli group Tnuva has set itself a new target: 5% of the fresh milk market by the end of the year, a segment where Albalact-held Zuzu is currently market leader.
In 2008, Tnuva posted around 20 million euros in turnover, which places the company close to No. 5 on the overall market, whereas in 2007, it did not make the top 10. The 2009 budget provides for a 50% sales growth.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Read more in Ziarul Financiar
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News