Skol va avea cea mai mare crestere din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), titreaza Business Standard. URBB, unul dintre principalii jucatori pe piata de bere, intentioneaza sa aduca in Top 5 marca de bere Skol in urmatorii ani, potrivit reprezentantilor companiei, in prezent brandul fiind pozitionata in primele zece pe segmentul mainstream.
Pentru a consolida pozitia marcii Skol in piata, URBB a recurs la o strategie pe termen lung, respectiv pe trei ani, inceputa in ultimele luni din 2008 odata cu schimbarea ambalajului. “De la lansarea pe piata din Romania in 1999, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori. In prezent, Skol se numara printre primele zece marci de bere din Romania inregistrand un consum de peste 1 mil. de hectolitri in cei zeci ani”, a declarat Doron Zilberstein, vicepresedinte marketing in cadrul URBB.
Citeste mai mult in Business Standard
Pentru a consolida pozitia marcii Skol in piata, URBB a recurs la o strategie pe termen lung, respectiv pe trei ani, inceputa in ultimele luni din 2008 odata cu schimbarea ambalajului. “De la lansarea pe piata din Romania in 1999, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori. In prezent, Skol se numara printre primele zece marci de bere din Romania inregistrand un consum de peste 1 mil. de hectolitri in cei zeci ani”, a declarat Doron Zilberstein, vicepresedinte marketing in cadrul URBB.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News