Vânzările marilor producători de miere au scăzut de la începutul anului cu până la 25% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, informează NewsIn.
Directorul Apidava, Victor Mateş, a declarat: "În condiţii de criză şi de devalorizare a monedei naţionale, vânzările pe din piaţa mierii au scăzut cu până la 25% în lunile ianuarie şi februarie 2009, faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut”. Compania a vândut în primele luni ale acestui an 100 de tone de miere, faţă de 130 de tone în perioada corespunzătoare a anului trecut.
De asemenea, directorul de vânzări al Apicola, Raluca Georgescu, a declarat : "Apicola înregistrează scăderi ale vânzărilor cu până la 20% de la începutul anului, comparativ cu 2008".
Preşedintele Romalimenta, Sorin Minea, declara recent că piaţa produselor alimentare din România înregistrează scăderi importante de la începutul anului, estimând o reducere de până la 25% pentru majoritatea sectoarelor alimentare.
Directorul Apidava, Victor Mateş, a declarat: "În condiţii de criză şi de devalorizare a monedei naţionale, vânzările pe din piaţa mierii au scăzut cu până la 25% în lunile ianuarie şi februarie 2009, faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut”. Compania a vândut în primele luni ale acestui an 100 de tone de miere, faţă de 130 de tone în perioada corespunzătoare a anului trecut.
De asemenea, directorul de vânzări al Apicola, Raluca Georgescu, a declarat : "Apicola înregistrează scăderi ale vânzărilor cu până la 20% de la începutul anului, comparativ cu 2008".
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Preşedintele Romalimenta, Sorin Minea, declara recent că piaţa produselor alimentare din România înregistrează scăderi importante de la începutul anului, estimând o reducere de până la 25% pentru majoritatea sectoarelor alimentare.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News