Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vor începe activităţile de informare şi promovare a PNDR din fonduri europene

Tags: pndr

Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale are obligaţia asumată faţă de Comisia Europeană de a face promovare şi publicitate măsurilor din PNDR din fonduri europene, conform Reg. (CE) 1698/2005 în baza căruia funcţionează practic Autoritatea de Management pentru Programul Naţional de Dezvoltare Rurală.

Informarea şi publicitatea, care au ca obiectiv creşterea impactului PNDR la nivel naţional, regional, judeţean şi local, sunt o componentă importantă a operaţiunilor de Asistenţă Tehnică din cadrul PNDR.

Astfel, s-a propus şi aprobat scoaterea la licitaţie a două proiecte ce vizează activităţi de promovare şi publicitate a PNDR după cum urmează:

„Îmbunătăţirea strategiei de comunicare şi a identităţii vizuale a PNDR” în valoare de 2.040.000 euro pe o perioadă de un an;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze


Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...

Oferta Speciala
valabila 48h

„Acţiuni de promovare a PNDR” în valoare de 7.771.540 euro pe o perioadă de 2 ani.
Menţionăm că cele două proiecte reprezintă 25% din suma vehiculată că ar fi fost alocată în acets sens.

În cadrul proiectului „Îmbunătăţirea strategiei de comunicare şi a identităţii vizuale a PNDR”, conform caietului de sarcini, se vor crea şi produce 2 spoturi TV, se vor crea, produce şi difuza 2 spoturi radio, se vor produce şi difuza 4 machete în presa scrisă, iar în cadrul proiectului „Acţiuni de promovare a PNDR” se va face difuzarea spoturilor TV.

De asemenea, se vor elabora materiale de informare promotionale în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea strategiei de comunicare şi a identităţii vizuale a PNDR”, care se vor tipări prin proiectul „Acţiuni de promovare a PNDR”.

Publicul ţintă al PNDR îl constituie potenţialii beneficiari (de la fermieri, organizaţii de producători, până la mediul de afaceri din spaţiul rural). Numai prin publicitatea şi informarea corectă a potenţialilor beneficiari se va ajunge la o creştere a gradului de conştientizare asupra beneficiilor ce pot fi obţinute prin accesarea fondurilor europene şi implicit la creşterea gradului de absorbţie a fondurilor europene.


Astfel, prin măsura de asistenţă tehnică se vor permite finanţarea activităţilor de informare, comunicare şi promovare cum ar fi:

Organizarea campaniilor de informare, comunicare şi promovare a PNDR şi FEADR, cu caracter general sau specific;
Organizarea de seminarii tematice, ateliere de lucru şi conferinţe pentru informarea potenţialilor beneficiari ai măsurilor din cadrul programului;
Elaborarea, tipărirea şi diseminarea materialelor informative;
Organizarea de circuite informaţionale în mediul rural;
Achiziţionarea de spaţiu mass-media pentru difuzarea materialelor de promovare a PNDR şiFEADR;
Managementul informaţiei electronice (ex: optimizarea şi perfecţionarea tehnică a platformei web PNDR, realizarea şi implementarea software-urilor dedicate mediatizării investiţiilor realizate prin FEADR în vederea asigurării transparenţei derulării fondurilor europene).
Aceste acţiuni trebuie realizate obligatoriu, destinaţia acestor bani, pentru promovare şi publicitate neputând fi schimbată, în caz contrar aceşti bani se vor pierde. Scopul acţiunilor de promovare şi publicitate este şi acela de a educa în spirit european populaţia din spirit european.

În completarea activităţilor din cadrul PNDR, pentru domeniile piscicultură şi acvacultură există un fond comunitar prin care se pot derula acţiuni de promovare în cadrul Fondului European de Pescuit, separat de Fondul Eeuropean Agricol pentru Dezvoltare Rurală.

Astfel, pentru promovarea progamului operaţional de pescuit există fonduri europene dedicate în valoare de 2,2 milioane de euro, bani care vor fi cheltuiţi până în 2012.
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton