Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Agricola Bacau, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie, va investi aproximativ 3 milioane de euro in perioada 2011-2013 pentru extinderea retelei proprii de magazine la nivel national si remodelarea celor existente dupa un nou concept.
Potrivit noii strategii de expansiune, reteaua Agricola Bacau va creste de la 43 de magazine, la 1 decembrie 2010, la un numar total de 170 de magazine la sfarsitul anului 2013. Investitia medie in remodelarea magazinelor existente este estimata la 15.000 de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor.
"Extinderea retelei proprii de magazine reprezinta o directie strategica potrivita pentru sustinerea planurilor noastre de dezvoltare. Este o buna sursa de cash, dar si un important vector de imagine pentru comunicarea valorile companiei si a brandului. Nu in ultimul rand, o retea proprie de magazine ne aduce in pozitia de a fi mai corect ancorati in realitatile pietei si ne ofera in acelasi timp oportunitatea de a controla preturile produselor noastre", a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.
Noul concept de magazin a fost definit in urma unei cercetari detaliate realizata impreuna cu firma Ideasie, din Franta si valorifica principalul atribut cu care consumatorii asociaza brandul Agricola - prospetimea - dupa cum arata o cercetare de brand position de la inceputul acestui an. S-a ajuns astfel la o noua forma de prezentare si evidentiere a produselor Agricola Bacau numita generic magazin in magazin. Astfel, in spatiile mai generoase a fost construita o "casuta Agricola", unde sunt prezentate categoriile de produse din carne, dar si produse complementare care pot intra in oferte. in plus, noul tip de magazine aloca un spatiu bine delimitat numit foarte romanesc - unde vor fi promovate produsele traditionale ale unor producatori locali mici, cat si un spatiu pentru produse calde.
"Prospetimea vazuta ca element definitoriu pentru produsele Agricola este fireasca. Pentru ca avem ferme proprii, producem carne proaspata, de buna calitate, care ajunge rapid in reteaua proprie de magazine. De aceea, am trecut la o restructurare a portofoliului de produse, din care am exclus in primul rand produsele industriale (detergenti, produse de igiena personala, etc.) si am pastrat produsele de baza (ulei, zahar, faina, malai, paine, etc.), fructe proaspete si racoritoare", a subliniat Irina Comanescu, directorul retelei de magazine Agricola Bacau.
Modernizarea conceptului de magazin, cat si dezvoltarea extensiva a retelei de magazine proprii Agricola are ca scop final cresterea vanzarilor. Daca in 2010, cifra de afaceri obtinuta pe segmentul retelei proprii de magazine a avut o pondere de 11% in cifra de afaceri a companiei Agricola International, obiectivul este ca in 2013 aceasta pondere sa ajunga la 30%.
"Extinderea retelei proprii de magazine reprezinta o directie strategica potrivita pentru sustinerea planurilor noastre de dezvoltare. Este o buna sursa de cash, dar si un important vector de imagine pentru comunicarea valorile companiei si a brandului. Nu in ultimul rand, o retea proprie de magazine ne aduce in pozitia de a fi mai corect ancorati in realitatile pietei si ne ofera in acelasi timp oportunitatea de a controla preturile produselor noastre", a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.
Noul concept de magazin a fost definit in urma unei cercetari detaliate realizata impreuna cu firma Ideasie, din Franta si valorifica principalul atribut cu care consumatorii asociaza brandul Agricola - prospetimea - dupa cum arata o cercetare de brand position de la inceputul acestui an. S-a ajuns astfel la o noua forma de prezentare si evidentiere a produselor Agricola Bacau numita generic magazin in magazin. Astfel, in spatiile mai generoase a fost construita o "casuta Agricola", unde sunt prezentate categoriile de produse din carne, dar si produse complementare care pot intra in oferte. in plus, noul tip de magazine aloca un spatiu bine delimitat numit foarte romanesc - unde vor fi promovate produsele traditionale ale unor producatori locali mici, cat si un spatiu pentru produse calde.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
"Prospetimea vazuta ca element definitoriu pentru produsele Agricola este fireasca. Pentru ca avem ferme proprii, producem carne proaspata, de buna calitate, care ajunge rapid in reteaua proprie de magazine. De aceea, am trecut la o restructurare a portofoliului de produse, din care am exclus in primul rand produsele industriale (detergenti, produse de igiena personala, etc.) si am pastrat produsele de baza (ulei, zahar, faina, malai, paine, etc.), fructe proaspete si racoritoare", a subliniat Irina Comanescu, directorul retelei de magazine Agricola Bacau.
Modernizarea conceptului de magazin, cat si dezvoltarea extensiva a retelei de magazine proprii Agricola are ca scop final cresterea vanzarilor. Daca in 2010, cifra de afaceri obtinuta pe segmentul retelei proprii de magazine a avut o pondere de 11% in cifra de afaceri a companiei Agricola International, obiectivul este ca in 2013 aceasta pondere sa ajunga la 30%.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News