Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Campanie de promovare a consumului de carne de oaie, demarata la nivel national
Startul campaniei se va da joi, iar activitatile vor fi coordonate de MADR, in conditiile in care, in Romania, consumul de carne de oaie este foarte scazut.
In demersul sau, MADR va avea sprijinul tuturor crescatorilor de ovine din Romania, care doresc, prin intermediul acestei campanii, sa determine consumatorii sa manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie.
De asemenea, s-au alaturat campaniei si reprezentanti din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sanatatii si ai Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Directiei Generale de Politici in Industrie Alimentara in cadrul caruia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
valabila 48h
Astfel, prin aceasta campanie se urmareste valorificarea productiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, cresterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea fortei de munca in sectorul de prelucrare a carnii si a produselor din carne de oaie, dar si pastrarea traditiilor privind preparatele culinare din aceasta specie, in special in zonele montane.
Campania de informare si promovare„Alege Oaia!” se va desfasura la nivel national pe o durata de trei luni si are ca principal scop incurajarea consumului de carne si produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
In cadrul targului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului si vor oferi gratuit, spre degustare, tocanita si pastrama, gatite chiar la faţa locului dupa retete traditionale, pentru a convinge cat mai mulţi vizitatori sa incerce preparatele din carne de oaie.
Obiectivul final al acestei campanii este acela de a informa consumatorul asupra modului de preparare a carnii de oaie si a produselor din carne de oaie, cat si de dezvoltare a unei culturi culinare in ceea ce priveste consumul de carne de oaie.
Totodata, se doreste sprijinirea crescatorilor autohtoni de ovine si infiintarea unei piete de Gross care va constitui un intermediar intre crescatorii de ovine si canalele de comercializare (retail si magazine de proximitate).
Mai multe informatii despre campania “Alege Oaia!” pot fi gasite pe pagina de Facebook special creata, dar si in cadul caravanei care va fi prezenta in mai multe locatii: in Piata Obor intre 4 si 5 noiembrie si in cadrul Targului de Turism al Romaniei intre 18 si 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi gasit pe pagina de promovare a campaniei.
Consumul de carne de ovine in anul 2016 a fost in medie de 2,6 kg/cap locuitor, in usoara crestere fata de 2015 cand se inregistra un consum de 2,3 kg/locuitor in 2015, dar semnificativ mai mare fata de anul 2014 cand era de numai 0,7 kg/locuitor anual. Consumul cel mai mare de carne de oaie, respectiv de miel, este in perioada Pastelui, cand necesarul este acoperit in mare parte din productia autohtona.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 2.5 din 2 voturi