Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

METRO a crescut cu 30 la suta oferta pentru legumele si fructele romanesti

metro-a-crescut-cu-30-la-suta-oferta-pentru-legumele-si-fructele-romanesti

Odata cu aceasata crestere, pe rafturile retailerului vor putea fi gasite produse noi, precum fructele de padure, ciupercile si broccoli, numarul total de sortimente de legume si fructe autohtone ajungand la 45.


In urma cu doi ani, retailerul Metro Cash and Carry a lansat programul „De-ale noastre”, considerat primul program destinat sustinerii micilor producatori locali de legume, initiat de un mare retailer din Romania. Aproximativ 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare si imprejurimi sunt, indirect, furnizorii Metro, iar legumele si fructele rezultate din program sunt comercializate in reţeaua de magazine din toata tara, sub marca “De-ale noastre”. Investitia in acest proiect ajunge la jumatate de milion de euro.
 
Recent, Metro a anuntat ca va continua sa investeasca in acest program, crescand cu 30 la suta oferta de legume si fructe autohtone. „Continuam sa investim in acest program care aduce beneficii atat producatorilor de fructe si legume, cat si clientilor si consumatorilor care se pot bucura astfel, de gustul si mirosul autentice al produselor de origine controlata, obtinute prin tehnici traditionale de cultivare. Avem alaturi de noi parteneri din 33 de localitati, din noua judete ale tarii, si ii sprijinim sa practice o agricultura sustenabila, sa se dezvolte si sa contribuie, in acest mod, si la dezvoltarea comunitatilor locale”, a declarat Gilles Roudy, directorul generalal  Metro Cash and Carry Romania.
 
Fructele si legumele comercializate in cadrul programului  sunt urmarite cu atentie, din momentul semanatului si pana in momentul in care acestea ajung pe rafturile magazinelor. Astfel, se asigura trasabilitatea sau originea lor controlata, o garantie a sigurantei alimentare si a calitatii lor superioare. Informatii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite sau perioada de recoltare sunt disponibile la raft.
 
Cele peste 45 de sortimente de fructe si legume sunt disponibile in reteaua magazinelor Metro, in intervalul mai-decembrie 2014, perioada de varf,cu cele mai multe produse disponibile la raft, fiind iunie-septembrie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - Cultivarea ciupercilor Champignon


Ciuperci Champignon - O afacere de milioane Milioanele TALE Ciupercile champignon Agaricus sunt cultivate inca din secolul XVII Cercetarile si experimentele au demonstrat eficienta culturii de Agaricus precum si calitatile culinare deosebite ale acestei ciuperci In prezent cultura ciupercilor champignon se extinde tot mai mult...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
 
 Divizia de vanzari a Metro Group, Metro Cash and Carry este reprezentata in 28 tari cu peste 750 de magazine.  In Romania, Metro a a realizat vanzari de 977 de milioane de euro in 2013 si un profit net de 15,2 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor. Metro Cash & Carry  a intrat in Romania in 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.
 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

METRO a crescut cu 30 la suta oferta pentru legumele si fructele romanesti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Conceptul se refera la cresterea economica care satisface nevoile societatii de azi fara a afecta de ...

Parte a plugului confec?ionata din tabla de otel, care deplaseaza lateral, rastoarna ?i marunteste ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016