Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
METRO a crescut cu 30 la suta oferta pentru legumele si fructele romanesti
Odata cu aceasata crestere, pe rafturile retailerului vor putea fi gasite produse noi, precum fructele de padure, ciupercile si broccoli, numarul total de sortimente de legume si fructe autohtone ajungand la 45.
In urma cu doi ani, retailerul Metro Cash and Carry a lansat programul „De-ale noastre”, considerat primul program destinat sustinerii micilor producatori locali de legume, initiat de un mare retailer din Romania. Aproximativ 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare si imprejurimi sunt, indirect, furnizorii Metro, iar legumele si fructele rezultate din program sunt comercializate in reţeaua de magazine din toata tara, sub marca “De-ale noastre”. Investitia in acest proiect ajunge la jumatate de milion de euro.
Recent, Metro a anuntat ca va continua sa investeasca in acest program, crescand cu 30 la suta oferta de legume si fructe autohtone. „Continuam sa investim in acest program care aduce beneficii atat producatorilor de fructe si legume, cat si clientilor si consumatorilor care se pot bucura astfel, de gustul si mirosul autentice al produselor de origine controlata, obtinute prin tehnici traditionale de cultivare. Avem alaturi de noi parteneri din 33 de localitati, din noua judete ale tarii, si ii sprijinim sa practice o agricultura sustenabila, sa se dezvolte si sa contribuie, in acest mod, si la dezvoltarea comunitatilor locale”, a declarat Gilles Roudy, directorul generalal Metro Cash and Carry Romania.
Fructele si legumele comercializate in cadrul programului sunt urmarite cu atentie, din momentul semanatului si pana in momentul in care acestea ajung pe rafturile magazinelor. Astfel, se asigura trasabilitatea sau originea lor controlata, o garantie a sigurantei alimentare si a calitatii lor superioare. Informatii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite sau perioada de recoltare sunt disponibile la raft.
Cele peste 45 de sortimente de fructe si legume sunt disponibile in reteaua magazinelor Metro, in intervalul mai-decembrie 2014, perioada de varf,cu cele mai multe produse disponibile la raft, fiind iunie-septembrie.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
valabila 48h
Divizia de vanzari a Metro Group, Metro Cash and Carry este reprezentata in 28 tari cu peste 750 de magazine. In Romania, Metro a a realizat vanzari de 977 de milioane de euro in 2013 si un profit net de 15,2 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor. Metro Cash & Carry a intrat in Romania in 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi