Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Bibiana Stanciulov, administrator al companiei argesene care produce magiunul traditional de Topoloveni, acuza supermarketurile ca ii suprataxeaza pe furnizorii romani de alimente. Aceasta a dezvaluit, marti, la o conferinta organizata de patronatul Romconserv, ca incaseaza 9 lei pentru un borcan de magiun, in conditiile in care acesta e vandut la raft cu preturi cuprinse intre 20 si 23 de lei.
Diferenta de pret e reprezentata de taxele de reprezentare percepute de retaileri, spune aceasta.
"Eu incasez 9 lei si pe mine ma injura toata lumea pentru magiunul meu, toti ma injura la pret, eu ce sa fac? Nu am alegere (...) Dumnezeu stie unde se duce diferenta de la 9 lei la 20-23 de lei", a spus Stanciulov, citata de Mediafax.
La randul sau, Aurel Tanase, presedintele Romconserv, a acuzat supermarketurile ca favorizeaza produsele importate.
"Pentru produsele romanesti se platesc in lanturile de retail taxe foarte mari, impuse pentru listare, deschidere de magazine noi, servicii marketing si promovare, care nu au justificare (...) Producatorii straini au intaietate si intotdeauna, la negocierile cu marile lanturi, acestea ne prezinta preturi de import, la care noi trebuie sa ne raportam si sa le acceptam, daca dorim sa colaboram cu aceste hipermarketuri. Acestea solicita discount promotional foarte mare, iar volumele din vanzari sunt foarte mici", a declarat Aurel Tanase.
"Eu incasez 9 lei si pe mine ma injura toata lumea pentru magiunul meu, toti ma injura la pret, eu ce sa fac? Nu am alegere (...) Dumnezeu stie unde se duce diferenta de la 9 lei la 20-23 de lei", a spus Stanciulov, citata de Mediafax.
La randul sau, Aurel Tanase, presedintele Romconserv, a acuzat supermarketurile ca favorizeaza produsele importate.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
"Pentru produsele romanesti se platesc in lanturile de retail taxe foarte mari, impuse pentru listare, deschidere de magazine noi, servicii marketing si promovare, care nu au justificare (...) Producatorii straini au intaietate si intotdeauna, la negocierile cu marile lanturi, acestea ne prezinta preturi de import, la care noi trebuie sa ne raportam si sa le acceptam, daca dorim sa colaboram cu aceste hipermarketuri. Acestea solicita discount promotional foarte mare, iar volumele din vanzari sunt foarte mici", a declarat Aurel Tanase.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News