Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Invatamant
In perioada 7-20 mai 2012, opt profesori de la Colegiul Agricol Falticeni, care sunt formatori si/sau diriginti si predau in invatamantul profesional si tehnic specializari diferite (calculatoare, industrie alimentara, mecanica, fizica, limba franceza, limba si literatura romana, psihologie si consiliere scolara) au participat la un schimb de experienta in orasul Plymouth, regiunea Devon din Marea Britanie, anunta presa locala.
Schimbul de experienta, realizat in cadrul proiectului Leonardo da Vinci "Integrarea elevilor cu tulburari comportamentale in invatamantul de masa", a urmarit perfectionarea cadrele didactice din punct de vedere al comunicarii optime, tehnicilor de predare-invatare-evaluare la elevii cu tulburari de comportament in vederea integrarii in invatamantul de masa. Pentru a-si atinge scopul si obiectivele, s-au desfasurat cate opt ore pe zi in scolile britanice, care au constat in asistente la activitati didactice, practice si terapeutice, mese rotunde, dezbateri, ateliere de lucru.
Profesorii participanti vor aplica metodele si tehnicile asimilate in activitatea didactica si profesionala.
"Obiectivele proiectului vizeaza identificarea unor metode si tehnici moderne si eficiente in activitatile de lucru cu elevii cu tulburari de comportament, informarea cu privire la curriculumul destinat liceenilor cu tulburari de comportament aplicat in institutii de invatamant din UE, dezvoltarea de abilitati specifice educarii copiilor cu tulburari de comportament in spiritul mentalitatilor si atitudinilor incluzive caracteristice educatiei din scolile europene, dobandirea unor practici de integrare socio-profesionala a elevilor cu tulburari de comportament", a precizat prof. Lacramioara Acatrinei-Vasiliu.
Partenerii externi ai Colegiului Agricol in acest proiect sunt Organizatia Tellus Plymouth ca organizatie intermediara si patru scoli (scoala Dame Hannah Trust, Colegiul din Plymouth, Mount Tamar School, Liceul de fete din Plymouth) ca parteneri de primire, care au rezultate remarcabile in integrarea elevilor cu tulburari comportamentale in invatamantul de masa.
Profesorii participanti vor aplica metodele si tehnicile asimilate in activitatea didactica si profesionala.
"Obiectivele proiectului vizeaza identificarea unor metode si tehnici moderne si eficiente in activitatile de lucru cu elevii cu tulburari de comportament, informarea cu privire la curriculumul destinat liceenilor cu tulburari de comportament aplicat in institutii de invatamant din UE, dezvoltarea de abilitati specifice educarii copiilor cu tulburari de comportament in spiritul mentalitatilor si atitudinilor incluzive caracteristice educatiei din scolile europene, dobandirea unor practici de integrare socio-profesionala a elevilor cu tulburari de comportament", a precizat prof. Lacramioara Acatrinei-Vasiliu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati Cine nu a aflat de efectele absolut miraculoase pentru sanatate ale merisorului Dar de cele ale fructelor de Goji sau Aronia Si daca nu ai aflat inca iti spunem noi Aceste fructe mici sunt cotate ca super-alimente fiind unele dintre cele mai puternice...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Partenerii externi ai Colegiului Agricol in acest proiect sunt Organizatia Tellus Plymouth ca organizatie intermediara si patru scoli (scoala Dame Hannah Trust, Colegiul din Plymouth, Mount Tamar School, Liceul de fete din Plymouth) ca parteneri de primire, care au rezultate remarcabile in integrarea elevilor cu tulburari comportamentale in invatamantul de masa.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News







