Autor: Redactia Agroromania
Publicat in: Stiri

Agentia Domeniilor Statutului a anuntat metoda prin care fermierii pot concesiona terenurile statului. Producatorii agricoli trebuie sa indeplineasca anumite conditii pentru a inchiria terenurile disponibile, de la scoaterea acestora la licitatie pana la incheierea contractului.
Agentia Domeniilor Statulului a anuntat o licitatie cu strigare pentru terenuri. Fermierii trebuie sa respecte procedura si conditiile pentru a inchiria terenuri.
Terenurile agricole care sunt in proprietatea statului sunt gestionate de Agentia Domeniilor Statului. Aceasta a publicat pe pagina proprie de Facebook o serie de sfaturi pentru cei interesati in a inchiria suprafete de pamant. Terenurile se vor atribui prin licitatie, prioritate avand anumite categorii de agriculturi.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
De asemenea, ADS a intocmit 10 pasi pe care producatorii agricoli trebuie sa ii parcurga, de la anuntul privind scoaterea anumitor suprafetele la licitatie pana la incheierea efectriva a contractelor. Cele mai mari sanse sunt de partea fermierilor care dau redeventa mai mare, astfel pot castiga loturile de teren scoase pentru inchiriat, potrivit sursei citate.
10 pasi pentru inchirierea prin licitatie a terenurilor statului
In ceea ce priveste arendarea terenurilor, ADS a transmis fermierilor urmatorii pasi:
1. ADS isi anunta intentia de a concesiona, in ziare locale si nationale, pe website-ul oficial al ADS prin afisare la sediul central si la sediile reprezentantelor locale;
2. Doritorii achizitioneaza caietul de sarcini de la sediul ADS (intr-un termen stabilit si anuntat);
3. Doritorii depun actele cerute in caietul de sarcini (intr-un termen stabilit si anuntat);
4. Dovada achitarii garantie. In documentatia depusa este necesar sa fie prezentata dovada achitarii garantiei de participare la licitatie;
5. Verificarea documentelor depuse. Urmeaza verificarea documentelor depuse de solicitanti de catre Comisia desemnata;
6. 48 de ore completarea dosarului. In functie de documentele depuse, se acorda 48 de ore pentru completarea dosarului;
7. Organizarea licitatiei. La sediul ADS se organizeaza licitatia;
8. Adjudecarea licitatiei. Se stabileste adjudecarea licitatiei (cel care ofera redeventa cea mai mare;
9. Achitare diferenta. se achita diferenta dintre garantia depusa ti suma necesara in urma licitatiei;
10. Se incheie contractul.

Cei doi autori care formeaza in prezent echipa din spatele acestui website va aduc zilnic cele mai relevante informatii si va mentin conectati la ceea ce conteaza cu adevarat. De la stiri generaliste pana la informatii de nisa, suntem aici pentru a va furniza doar ceea ce conteaza.
Votati articolul
Nota: 5 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News