
In perioada noiembrie 2006- octombrie 2007 marii jucãtori de profil cumulau o cotã de piaþã de 81,6% in volum, pentru ca, in intervalul noiembrie 2007-octombrie 2008, indicatorul sã inregistreze o scãdere de 0,6%. Astfel, in perioada noiembrie 2006-octombrie 2007, cei cinci cumulau o cota de piata de 81,6% in volum, pentru ca, in intervalul noiembrie 2007-octombrie 2008, indicatorul sa inregistreze o scadere de 0,6%.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit lui Erwin Vondenhoff, director general Heidi Romania, o posibila explicatie ar fi faptul ca “piata din Romania este recunoscuta pentru loialitatea scazuta a consumatorilor fata de un brand”. In opinia specialistilor din domeniu, la nivel de top anul 2009 va fi definitoriu pentru ierarhie.
Astfel decizia celui mai important jucator pe piata ciocolatei, Kraft Foods, de a-si inchide unitatea de productie din Romania in cursul acestui an ar putea propulsa mai nou intratul Cadbury, care a preluat in 2007 Kandia-Excelent, pe primul loc. “Pe plan local, au ramas doar cateva fabrici cu o capacitate de productie redusa. In acest fel, Cadbury ar putea deveni lider pe piata locala a ciocolatei in 2009 daca isi va juca asa cum trebuie cartile”, a estimat Dragos Frumosu, presedintele Federatiei Sindicale din Industria Alimentara.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News